טאפוקו עמד לוועדת משמעת והואשם גם בהתחצפות לסילבס

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה התייצב בליווי נציגי ארגון השחקנים לשימוע בעקבות הסרטון שהעלה לרשתות החברתיות והוצאתו מהאימון בתחילת השבוע, החלטה על עונשו תתקבל ביממה הקרובה לאחר שיחה עם יואב כץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מחכים בקוצר רוח לדרבי שייערך הערב ב-20:15 ומקווים להמשיך את המסורת משלוש השנים האחרונות בהן הקבוצה לא הפסידה למכבי חיפה – בחודש הבא ימלאו ארבע שנים להפסדם האחרון לירוקים, רצף שבקבוצה מאמינים שיצליחו להגדיל הערב.

המאמן חיים סילבס, שהצליח להשיג תיקו 0:0 בסיבוב הראשון, מתכוון לפתוח במערך של שלושה בלמים. הוא מתלבט בין לירן סרדל לניקולה גולאן כאשר לא מן הנמנע כי סרדל יפתח ב-11 משום שהוא מגוון יותר ומסוגל לשחק גם כקשר אם המאמן יירצה לשנות את השיטה במערך המשחק ללא צורך בביצוע חילוף.

הקבוצה תגיע למשחק מבית המלון שם היא תשהה משעות הצהריים כאשר סילבס אף עשוי לערוך אסיפה נוספת. מי שככל הנראה לא יהיה חלק מהדרבי הוא הקשר קווין טאפוקו, שכזכור נזרק על ידי סילבס באימון ביום ראשון לאחר שהתעמת עמו, לא הורשה להתאמן אתמול והבוקר התייצב לוועדת משמעת פנימית.


טאפוקו. החלטה בעניינו ביממה הקרובה (מאור אלקסלסי)

כזכור, טאפוקו זומן לשימוע הפנימי בעקבות סרטון שפרסם ברשתות החברתיות ולאחר שביום ראשון גם נזרק מאימון הקבוצה בעקבות עימות עם סילבס והיום הואשם על ידי אנשי המועדון גם בהתחצפות למאמן. החלטה על עונשו תתקבל ביממה הקרובה, לאחר שאנשי המועדון ישוחחו עם יואב כץ השוהה בארה"ב ויתייעצו איתו על העונש הראוי. 

זר אחר שהיה במועדון, הרומני גבריאל תמאש שעזב בקיץ, שוב הלהיט את היצרים לקראת הדרבי, דבר שהיה עושה גם כשחקן הקבוצה, כשהעלה סרטון לרשתות החברתיות ובפנייה לאוהדי הפועל חיפה אמר: "היום זה היום, זה יום של דרבי ואתם צריכים להיות ביחד ואני מקווה שתז**ו* את מכבי".

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, לירן סרדל, אלי בלילתי, גל אראל, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קניוק, נס זמיר ועדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי