בני יהודה נערכת לעזיבתו של סורו בינואר, שוינפלד על הכוונת

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | דני מרון

מחזיקת הגביע צפויה לעבור מהפכה בסגל, סלטיק רוצה לצרף את הקשר כבר בינואר. בקבוצה מחכים לחלוצים שישוחררו מהקבוצות גדולות, גם שועה וחוזז מועמדים. שחקן לאחר התבוסה מול מכבי: "חלק עלו למגרש מבוהלים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הייתה הכבשה השחורה של מכבי תל אביב בעונה שעברה ואף כפתה עליה תיקו בסיבוב הראשון, אבל אתמול (ראשון) זה היה לא כוחות. מחזיקת הגביע קיבלה סטירת לחי מצלצלת כשהובסה 3:0 מול המוליכה בבלומפילד. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה חלשה ולא הצליחה להוות בשום שלב יריב שקול ואמיתי.

במהלך המחצית צרח אבוקסיס על שחקניו בנסיון להעיר אותם, לאחר מחצית ראשונה גרועה של הקבוצה. אבוקסיס זעם על הקלות שבה הבקיעו שחקני מכבי את השערים ועל חוסר אגרסיביות והטעויות בחלק האחורי.

השוער הליטאי אמיליוס זובאס ספג ביקורת רבה בקבוצה, על חלקו בספיגת השער השני והשלישי, למרות שבמהלך המשחק גם הציל את הקבוצה לפחות פעמיים מספיגות נוספות. "משהו קרה לו בשנה האחרונה, זה כבר לא אותו שוער שהגיע לכאן", אמר גורם במועדון.

יוסי אבוקסיס. צרח על שחקניו בהפסקה (דני מרון)

"שחקנים כאן עלו בפחד למשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה לספורט1. "לא שיחקנו מול ברצלונה, זאת בסך הכל מכבי תל אביב. אבל אם אתה לא רץ ומתאבד על כדורים, היריב מגיע לפנייך. אם אתה לא עושה גליץ' לכדי לעצור התקפה, אתה סופג גולים קלים, ואם אתה מחלק מתנות בהגנה מול מכבי אתה נענש מיידית. אנחנו חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי", הוסיף השחקן.

למרות שמבחינת צבירת הנקודות, בשלב הזה, קרובה בני יהודה לכניסה לפלייאוף העליון, התחושות במועדון הן שהעונה נבנתה קבוצה לא טובה לאחר שבקיץ בוצעו טעויות בבניית הסגל. לקראת ינואר יבקש המאמן יוסי אבוקסיס להתחזק בשלושה שחקנים לפחות, שניים מהם לחלק הקדמי שנראה העונה רע מאוד. במסגרת המהפכה הצפוייה בסגל, נערכים במועדון גם לעזיבתו של הקשר איסמעילה סורו, שצפוי להימכר לסלטיק הסקוטית שהעבירה מסרים ברורים, על כך שהיא מעוניינת לקלוט את הקשר המוכשר כבר בחלון ההעברות הקרוב.

בנוסף לבלם אלבן פנישי, שכבר קיבל הודעה על שיחרורו (ופתח אתמול בהרכב בכל זאת) כפי שפורסם בספורט1, צפויים לעזוב מספר שחקנים נוספים, כאשר על הכוונת נמצאים בן אז'ובל, דור אלו ואפילו החלוץ מוחמד גדיר, שלא מצליח לבוא לידי ביטוי במשחקים האחרונים ואמש ספג ביקורת מהצוות המקצועי ואף הוחלף במחצית.


ארון שוינפלד. יחזק את ההתקפה? (דני מרון)

במקביל לחיפושים אחר חלוצים זרים חדשים, ימתינו ראשי המועדון לשחקנים שישוחררו מהקבוצות הגדולות, במטרה לצרף שחקני התקפה לקבוצה. שמותיהם של מתן חוזז, ארון שוינפלד ואפילו ניק בלקמן, הוזכרו אם ישוחררו ממכבי תל אביב וגם ירדן שועה נמצא על הפרק, אם בסופו של דבר לא יצליח להשתלב במכבי חיפה ויוחלט להשאילו עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי