אנדרה ג'ראלדש צפוי להאריך את חוזהו במכבי ת"א

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

האלופה תממש את אופציית רכישתו של המגן שהושאל עד לתום העונה. הפורטוגלי הגיע יחד עם סבוריט למפגש עם האוהדים בקניון: "מכבי חיפה חזקה אבל אנחנו רוצים לנצח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אנדרה ג'ראלדש צפוי להאריך את חוזהו במכבי תל אביב. המגן הפורטוגלי שהושאל מספורטינג ליסבון הקיץ לעונה אחת עם אופציית רכישה, מגלה יכולת טובה. בצל ההכנות לחלון ההעברות הקרוב בינואר, בשורות האלופה כבר עובדים מאחורי הקלעים על הארכת חוזיהם של שחקני הסגל. מכבי תממש את אופציית הרכישה ותפתח בקרוב בשיחות עם קבוצתו הפורטוגלית.

בתוך כך,  מכבי תל אביב עברה ימים לא פשוטים לאחר תוצאות התיקו בליגה ובעיקר ההדחה מהגביע על ידי אום אל פאחם אך אתמול (שלישי) חזרה לעצמה עם ניצחון 0:3 על בני יהודה, שמרה על פסגת הטבלה ושימחה את האוהדים רגע לפני חג חנוכה. היום (רביעי) במסגרת פעילות של מכבי תל אביב, עם הספונסרית ניוואה, הגיעו ג'ראלדש עצמו יחד עם אנריק סבוריט  לקניון TLV בתל אביב ונפגשו עם האוהדים. השניים דיברו על חשיבות הניצחון האחרון, חגיגת הכריסמס וגם על המשחק הגדול נגד מכבי חיפה שקרב ובא.

סבוריט אמר: "אני מרגיש טוב ושמח להיות כאן עם האוהדים. אתמול ניצחנו, מכבי ת"א תמיד רוצים לנצח וזה מה שנעשה בהמשך. הגביע? אנחנו לא יכולים לעשות כלום, זה היה ונגמר ואנחנו מסתכלים רק קדימה. התחלנו סדרת משחקים חדשה עם ניצחון ונחשוב רק על המשחק הבא". על חג המולד: "התחלנו את החגיגה כבר אתמול עם הניצחון הגדול לעיני הקהל שלנו, בהמשך בילינו עם המשפחות בארוחות משפחתיות".


ג'ראלדש (אריאל שלום)

המגן לא התחמק מהשאלה על אליפות: "כן, אנחנו תמיד רוצים לנצח ושמחים שאנחנו במקום הראשון". כשנשאל על משחק העונה נגד מכבי חיפה אמר: "זה רגע גדול, מכבי חיפה יריבה חזקה ויהיה משחק קשה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לנצח. אנחנו מכבי".

ג'ראלדש נשאל על הרוטציות של המאמן: "אנחנו השחקנים תמיד מוכנים כולנו לשחק ולא חושבים על חוסר הוודאות אלא מחכים בסבלנות להחלטת המאמן. כל אחד יעשה את הטוב ביותר שלו".

על השנה הראשונה שלו בארץ: "אני מרגיש טוב מאוד, שמח להיות כאן, זה מועדון גדול בארץ. האוהדים מדהימים בכל משחק וגם מתי שאנחנו פחות מצליחים. אני נהנה לחיות כאן וגם המשפחה שלי מרוצה". לגבי העתיד אמר: "נראה מה יקרה, זה לא הזמן לדבר, עליי להמשיך לעבוד ולתת את הטוב ביותר. בהמשך נראה".


ג'ראלדש וסבוריט מוקפים באוהדים הצהובים 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי