הקשר הניגרי ג'וזף אומה אדה יגיע למבחנים בבני יהודה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

יוסי אבוקסיס מחפש שחקן התקפה, ועשוי לצרף את בן ה-22 שמסיים חוזה בסלוצק הבלארוסית ויהפוך לשחקן חופשי בתחילת ינואר. אלבן פנישי יעזוב עם פתיחת חלון ההעברות, דור אלו ובן אז'ובל צפויים לקבל הודעת שחרור

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה שלושה משחקים רצופים בליגה, צפויה לעבור שינויים בסגל בינואר המתקרב. מספר שחקנים כבר סומנו כעתידים להיות משוחררים, ובמקביל ינסו בקבוצה לצרף קשר אחורי ושני שחקני התקפה לפחות.

לספורט1 נודע שמחר (שבת) ינחת בישראל ובשבוע הבא יחל להיבחן ג'וזף אומה אדה בן ה-22, שחקן כנף ניגרי שמסיים את חוזהו בקבוצת סלוצק מבלארוס. מדובר בשחקן מהיר מאוד, שסיים את העונה עם שער אחד וארבעה בישולים ואם יוחתם, בכפוף למספר ימי התרשמות בשבוע הבא, הוא יצטרף כהעברה חופשית.

הבלם אלבן פנישי, שכבר קיבל הודעה על שחרורו, יעזוב עם פתיחת חלון ההעברות. גם שמם של דור אלו ובן אז'ובל הוזכרו כמועמדים לשחרור. הקבוצה תשחק ביום ראשון נגד מכבי נתניה, והמאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו בתבוסה 3:0 למכבי תל אביב מוקדם יותר השבוע. דור כוכב ועמית זנטי שנכנסו כמחליפים אמורים לשוב להרכב במקום פנישי ואריאל לזמי, כאשר גם מוחמד גדיר עשוי לרדת לספסל.


זניט. צפוי לחזור להרכב של אבוקסיס (ניר קידר)

לקראת המשחק נגד היהלומים סיפר אבוקסיס: "להוציא את משחק הגביע נגד חדרה, אנחנו מגיעים למשחק אחרי תקופה לא טובה בליגה. רוצים לשנות את המשחק שלנו ולשפר את הרמה. חשוב מאוד שנציג הגנה קבוצתית יותר טובה. אנחנו סופגים יותר מדי שערים קלים בתקופה האחרונה, ואני מאמין שנוכל לחזור לעצמנו דרך משחק הגנה יציב יותר. כמובן שגם משחק ההתקפה שלנו צריך לעלות ברמתו ואנו עובדים על זה".

הצפיפות בליגה: "אנחנו מתסכלים על הטבלה ורואים שיש 3-4 קבוצות שנמצאות למעלה, אבל מעבר לזה כולם מבינים שהליגה די שוויונית ואני מקווה שאחרי המשחק הקרוב נחזור למסלול ולדרך הטובה. אנחנו מאמינים בעצמנו שיש לנו את היכולת לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי