בלבול מתלבט בין ווילדסחוט לסלליך, שועה לא בסגל לק"ש

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח בדרבי, כאשר כניסתו של הקיצוני במקום ההולנדי עשויה להיות השינוי היחיד. החלוץ לא התאמן השבוע בגלל שפעת ושוחרר בהמלצת רופא. ג'וש כהן קיבל תעודת זהות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשהיא עדיין מאושרת מה-0:3 הגדול בדרבי, שקטע כמעט ארבע שנים ללא ניצחון על הפועל חיפה, ורגע לפני שתתארח מחר בקריית שמונה (שבת, 17:15 בספורט4), במכבי חיפה שמחו להודיע הבוקר (שישי) כי שוער הקבוצה, ג'וש כהן, קיבל את תעודת הזהות שלו במשרד הפנים.

כהן הנרגש התעטף בדגל ישראל ואמר לאתר הרשמי: "זה מבחינתי השלב הבא במסע שלי בארץ ישראל וברצון שלי להישאר כאן. התחלתי ללמוד עברית. אני יודע כמה דברים. אני לוקח שיעורים בטכניון פעמיים בשבוע ומקווה לאט לאט להשתפר בשפה. עברית בהתחלה היא שפה קשה, אבל אני מתחיל לזהות את האותיות והמילים ולקלוט את השפה".

כידוע, כהן הגיע הקיץ למכבי חיפה בחוזה לשנתיים על תקן שוער משנה, אולם תפס את המקום בין הקורות והותיר מאז את גיא חיימוב על הספסל. כהן בן ה-27 הוא כמובן בן להורים יהודים, יליד ארצות הברית שהגיע למכבי חיפה לאחר ששיחק בסקרמנטו רפבליק וקודם לכן בקולג' בארה"ב. 

לקראת הביקור מחר בקריית שמונה, ערכה היום מכבי חיפה את האימון המסכם ולאחריו תצא לבית מלון, בו תשהה עד למשחק מחר. במועדון מביעים חשש גדול מהמפגש, גם בגלל ההתלהבות הרבה סביב הניצחון בדרבי ביום שלישי וגם בגלל הדיבורים סביב משחק העונה מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים. לכן, המאמן מרקו בלבול אסף את שחקניו וביקש להתמקד רק בקריית שמונה.

"אם נחשוב על מכבי תל אביב, נקבל בראש", אמר המאמן לשחקניו והוסיף: "תגיעו דרוכים כמו בדרבי". מעבר לכך, בקבוצה גם מודעים לתנאי המגרש הקשים בשל מזג האוויר החורפי ושמו דגש למצבים הנייחים. "יש בקריית שמונה שחקנים צעירים שעשו התקדמות אדירה וצריך להיזהר מהם", אמרו בחיפה. בלבול לא צפוי לבצע שינויים דרסטיים לעומת ההרכב שניצח את הפועל חיפה, כאשר גם לאחר האימון המסכם, ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין הכנסת סינטיהו סלליך, שעלה מהספסל בדרבי ועשה שינוי גדול, לבין יאניק ווילדסחוט. בלבול צפוי להכריע בעניין בסמוך למועד המשחק, אז גם תנאי המגרש יהיו ברורים לו יותר.

ירדן שועה, שעלה מהספסל נגד הפועל חיפה, סובל משפעת שמנעה ממנו להתאמן בימים האחרונים ושוחרר מהסגל לקריית שמונה בהמלצת רופא. בכרמל מקווים שהשפעת לא תשפיע יתר על המידה על הקבוצה, כאשר גם דולב חזיזה חולה – אך נבדק וכשיר למשחק. מי שצפוי לחזור לסגל הוא החלוץ מוחמד עוואד, שנעדר בשבועות האחרונים. כזכור, עוואד נפצע ברצועות הקרסול, במשחק האימון מול הפועל עכו לפני חודש, ולאחר שהשתקם אמור לשוב ולתת לבלבול אופציה נוספת בחלק ההתקפי.


שועה. שוחרר מהסגל בשל שפעת (מאור אלקסלסי)


הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט (סינטיהו סלליך), ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי