מיכה עשוי לשוב להרכב מכבי ת"א, אופואדו יחליף את שכטר?

דור מיכה
דור מיכה | דני מרון

איביץ' לא צפוי לבצע שינויים מהותיים נגד הפועל כפ"ס (שבת, 14:45 בספורט4), אבל הקשר עשוי להחליף את ריקן שכמעט לא זכה למנוחה. מסתמן: ניקוליץ' ייאלץ לעבור ניתוח נוסף

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התאוששה מעט מההדחה המביכה מגביע המדינה עם ניצחון 0:3 על בני יהודה בליגה ביום שלישי והאחרון וכבר מחר (שבת, 14:45 בספורט4) היא תארח את הפועל כפר סבא בניסיון להמשיך במומנטום החיובי. הצהובים מייחסים חשיבות רבה למפגש מול חניכיו של אופיר חיים, גם במטרה להגיע עם יתרון של לפחות שלוש נקודות לקרב הצמרת נגד מכבי חיפה במחזור הבא.

"אנחנו לא יכולים לזלזל באף יריבה", אמר שחקן בקבוצה לקראת המפגש נגד הירוקים מהשרון. "כבר איבדנו מספיק נקודות העונה בבלומפילד, גם מול קבוצות מהתחתית", הוסיף. המאמן ולדימיר איביץ', שהרבה בתקופה האחרונה ברוטציות ושינויים בהרכב, צפוי לשמור על הרכב כמעט זהה לזה שניצח את הזהובים, למעט שינוי אפשרי בקישור כאשר דור מיכה עשוי לפתוח על חשבון אבי ריקן, ששיחק 90 דקות בגביע והשלים משחק כמעט מלא גם נגד בני יהודה. עוד שינוי אפשרי הוא הרכבתו של צ'יקו אופואדו שהחלים מפציעה וחזר לשחק, במקום איתי שכטר.


אופואדו. חזר לאחר כחודש וחצי מול בני יהודה, יפתח נגד כפ"ס? (דני מרון)

אחרי שרשימת הפצועים התקצרה מאוד ומרבית השחקנים עומדים כעת לרשותו של המאמן איביץ', התחרות גדולה לא רק על ההרכב, אלא גם על כניסה לסגל עצמו. איביץ' כבר רמז שלקראת ינואר הוא יצטרך לדלל את מצבת השחקנים ובמקביל לחיפושים אחר שחקן התקפה לחיזוק, ישוחררו אחרים שאינם נספרים על ידי המאמן.

במקביל, בצוות הרפואי עוקבים אחר מצבו של הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שקיבל שתי זריקות לטיפול בדלקת בברכו ועדין מתקשה להתאושש מהפציעה. נכון לעכשיו כל הסימנים מראים שהסרבי יאלץ לעבור ניתוח נוסף בברכו ומשמעות הדבר היא התאוששות של מספר חודשים נוספים.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה), דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן (דור מיכה), יונתן כהן, עומר אצילי, איתי שכטר (צ'יקו אופואדו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי