בהפועל חדרה מסופקים מהתיקו: "היה חשוב לא להפסיד"

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | אריאל שלום

שרון מימר היה מרוצה מהיכולת של חניכיו נגד רעננה: "זה היה משחק על יוקרה". וגם: מוגרבי וראדי עשויים להגיע בינואר ועדכון על מצבו הבריאותי של מוחמד אבו פאני

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אומנם רשמה משחק שלישי ללא ניצחון, אבל הפעם דווקא יצאו אנשי המועדון בסיפוק מהתיקו מול הפועל רעננה. בקבוצה חששו שניצחון של רעננה בקרב התחתית יסבך אותם משמעותית במאבקי הירידה ולכן דובר לפני המשחק על רצון שלא להפסיד במשחק. "היה לנו חשוב לא להפסיד ולהשאיר פער יחסית גדול מהקו האדום", אמרו במועדון אמש.

מעבר לכך, בחדרה לא רצו שהאקס ניסו אביטן יחגוג את ניצחון הבכורה על חשבונם ואמרו: "זה היה גם משחק על יוקרה ואנחנו שמחים שלא הפסדנו". כידוע, הגיעה למשחק בהרכב חסר, ללא המגן יהב גורפינקל והקשרים ג'ורג' פוצ'יבה ואליאל פרץ, ואם לא די בכך אז גם המגן חגי גולדנברג נעדר לאחר שאשתו ילדה בבוקר המשחק. המאמן שרון מימר והצוות שלו מאמינים כי רוב הפצועים יהיו כשירים למשחק הבא מול הפועל חיפה, וכך גם הקשר מוחמד אבו פאני שכבש את שער השוויון ונפגע לאחר מכן, אבל לא נראה שסובל מפציעה וישוב לאימונים.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר שמות לקראת מועד ההעברות של חודש ינואר. ישנו רצון להתחזק בשלושה ישראלים בולטים וכבר עלו שמם של שחקני בני סכנין, פיראס מוגרבי ומהראן ראדי. שם נוסף אחריו עוקבים בחדרה הוא קשר מועדון ספורט אשדוד רועי גורדנה, שהיה מועמד להצטרף בעונה שעברה תחת מימר להפועל חיפה, אך לבסוף עבר לאשדוד.


ראדי. ישוב לליגת העל? (עומרי שטיין)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי