פרסום ראשון: עומאר בראונה מועמד לקריית שמונה

עומאר בראונה
עומאר בראונה | Patrick Smith/Getty Images

לספורט1 נודע ששחקן הכנף של נבחרת פנמה עשוי להצטרף לקבוצה של קובי רפואה, שמחפש חיזוק בחלק ההתקפי. גם מכבי נתניה והפועל ת"א עוקבות אחר הקשר, שבעת הצורך יכול לשחק גם כחלוץ

(גודל טקסט)

שלושה ניצחונות רצופים השיגה הפועל קריית שמונה במסגרת ליגת העל, עד שבשבת האחרונה היא אירחה את מכבי חיפה ונכנעה 2:1. ההפסד לירוקים, שהיו טובים יותר ושלטו מן הפתיחה, גרם לאנשי המועדון להפנים כי למרות השיפור ורצף הניצחונות במהלך החודש, עדיין קיים פער גדול בין יכולת הקבוצה לבין היכולות של קבוצות הצמרת.

בשבת תצא קריית שמונה לבירה ותתארח אצל בית"ר ירושלים ולקראת המפגש סיפרו במועדון: "עם כל הכבוד לניצחונות שלנו, עדיין אנחנו לא ברמה של קבוצות הצמרת הגבוהה והרצון הוא קודם כל להישאר בליגה ולהבטיח את זה מהר ככל שניתן".

במועדון כבר מחכים לביצוע שינויים בחודש ינואר, ולאחר שכבר הוחתם שחקן זר, הקשר מאליק פוסטר שזכה לכינוי "מסי הג'מייקני", בקריית שמונה רוצים להתחזק עוד בחלק ההתקפי ואחד השחקנים שעשויים להצטרף הוא קשר נבחרת פנמה, עומאר בראונה.

בראונה בן ה-25 יכול לשחק כשחקן כנף בשני האגפים וגם שיחק בין השאר כחלוץ מרכזי. בראונה שיחק בחצי העונה האחרונה באינדפנדיינטה מהליגה המקומית ועוד קודם לכן שיחק בקבוצת מונטריאול מליגת ה-MLS האמריקאית. בקריית שמונה אישרו את מועמדותו של השחקן וההחלטה תתקבל בשבועות הקרובים. גם מכבי נתניה והפועל תל אביב עוקבות אחר השחקן.





בראונה (באדום) מול ג'מייקה. בקרוב בקריית שמונה? (Patrick Smith/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי