מכבי ת"א ממתינה לדיון בערעור: "צריך לגבות מועדונים שפועלים נגד מתפרעים"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הצהובים כעסו על העונש בשל התפרעות הקהל בדרבי מצפים לזיכיון מוחלט או לביטול הרדיוס. עו"ד מורן מאירי, היועץ המשפטי של המועדון ועו"ד יעל מרגלית ייצגו את הקבוצה בדיון שייערך בהרכב שלושה דיינים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים בקוצר רוח לדיון שיערך היום בצהריים (14:00) בבית הדיון העליות של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לערעור שהגישה לקבוצה על העונש שספגה בעקבות אירועי הדרבי. כזכור הטיל בית הדין המשמעותי עונש רדיוס, משחק נוסף בו ייסגרו יציעים 10-11 וכן קנס כספי בפועל בגובה 25 אלף שקלים. המועדון הגיש לפני יומיים כתב ערעור ובמרכזו בקשה לזיכוי מוחלט או לכל הפחות ביטול עונש הרדיוס.

הדיון שייערך היום בבית הדיון העליון יתקיים בהרכב של שלושה דיינים, בהם נשיא בית הדיון העליון, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, עו"ד אסף הדסי, דיין וותיק מאוד בבית הדיון של ההתאחדות והדיין השלישי הוא ד"ר יניב ואקי, עו"ד ומשפטן, שמנהל את יחידת העררים בפרקליטות המדינה. את מכבי ייצוג היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד מורן מאירי וכן עורכת הדין יעל מרגלית.

בערעור שהגישו הצהובים נכתב בין השאר: "עניינו של ערעור זה, בענישה קשה ביותר, חסרת היגיון ותכלית, אשר מוטלת על הקבוצה וקהלה הגדול, ללא כל אבחנה, תוך התעלמות מוחלטת מכך שמדובר במעשה של בודדים(ארבעה עבריינים), שנתפסו ע"י המערערת – על אף שהיה זה משחק חוץ שלה – והורחקו ממשחקיה. ההחלטה מתעלמת לחלוטין מהפעולות חסרות התקדים שנעשות ע"י המערערת למיגור אלימות וגזענות והוצגו בפני בית הדין".

אוהדי מכבי תל אביב בדרבי (אריאל שלום)

"ההתאחדות, המנהלת וכמובן בתי הדין, צריכים לתת גיבוי למועדונים שפועלים נגד אותם אוהדים מתפרעים", אמר גורם במכבי תל אביב לקראת הדיון, "זה לא קשור רק למכבי, זה נוגע לכל מועדון אחר. כבר ראינו בעבר שבית הדין נתן רוח גבית לקבוצות שפעלו נגד אוהדים וכך צריך להיות גם הפעם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי