אבוקסיס העביר מסר: "נמאס להתעסק במחאות, צריכים להתאחד"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הזהובים לפני נס ציונה: "צריכים להיות ביחד. אני רואה במשחק הקרוב ציון דרך חשוב לעונה הזו". שחרור פנישי: "לא הייתי מאוכזב ממנו, נצרף 2-3 שחקנים לפחות". צפו באוהדים מוחים מול ביתו של אברמוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שהביסה במחזור הקודם 0:3 את מכבי נתניה, תנסה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח את סקציה נס ציונה במשחק שיפתח את המחזור ביום שבת בבלומפילד (14:45, ספורט4). מחאת אוהדי הקבוצה שהחלה השבוע כנגד הבעלים ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס, צפויה להימשך גם באצטדיון, לאחר שהאוהדים הגיעו אמש שוב למחות מול ביתו של הבעלים ואף תלו מודעות אבל עם שם המועדון.

אבוקסיס דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק מול חניכיו של עמיר תורג'מן ושיתף את תחושותיו בנוגע למחאה: "אמרתי את מה שיש לי להגיד במשחק האחרון, אני לא כבר לא רוצה לדבר על זה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו ושיבואו לעודד אותנו. מאסנו כל פעם להתעסק במחאות. אנחנו צריכים להתאחד כולנו ביחד לפחות עד סוף העונה, וכשיגיע סוף העונה אני לא יודע מה יהיה. אנחנו צריכים את הקהל ושתהיה אווירה טובה, כי לא כיף לבוא למשחקים ולשמוע את כל המחאות האלה, אני לא אשקר. בשעה כזו אנחנו צריכים להיות ביחד".

האם הניצחון הגדול על מכבי נתניה הוא הצהרת כוונות: "לא, זה יהיה חוצפה להגיד את זה אחרי משחק אחד טוב שבא אחרי שלושה הפסדים. אנחנו צריכים להמשיך מאותה נקודה. אמרתי לפני המשחק מול נתניה לשחקנים שאנחנו צריכים לחזור לעצמנו דרך משחק הגנה, ומשחק ההגנה של כל הקבוצה היה טוב מול נתניה. כשנשפר את זה נוכל לצבור יותר נקודות ויותר ניצחונות ורק אז נמשיך קדימה, כי כרגע רואים מה קורה בטבלה. הרבה שנים לא קרה שארבע הקבוצות הגדולות מובילות את הליגה וכל שאר הקבוצות למטה ובאותה רמה. צריך לבוא לכל משחק מוכנים ולחשוב איך מבחינה הגנתית נעשה משחק טוב. לא היה לנו משחק התקפה הכי טוב מול נתניה, אבל היו גם כמה מהלכים יפים. ככה צריך להמשיך".


מודעת האבל שתלו האוהדים מחוץ לביתו של ברק אברמוב

האם הוא מאמין שיצאו לדרך חדשה: "אני מקווה. המשחק הקרוב מול נס ציונה הוא מבחינתנו ציון דרך לעונה הזו, כי אנחנו צריכים לחזור למסלול שהרבה זמן לא היינו בו ולהצליח לנצח שני משחקים ברצף. זו המטרה שלנו. מולנו עומדת קבוצה שלאף אחד לא היה קל איתה, גם לא למכבי חיפה בגביע. כמעט כל משחק שלהם נגמר על חודו של שער. קשה לשחק מולם".

שחרורו של אלבן פנישי והאם הוא מתכנן להביא בלם נוסף: "לא הייתי מאוכזב מפנישי מבחינה מקצועית, הוא היה בסדר גמור. הייתה לנו את האופציה להשתחרר ממנו בינואר ועשינו את זה כי אנחנו חייבים להביא שחקן לחלק הקדמי. דיברתי על זה גם עם השחקן עצמו, היה לי מאוד כואב לשחרר אותו. הוא לא אכזב אותי גם כבן אדם וגם כשחקן. יש לנו יותר מדי דברים שאנחנו צריכים לחזק למעלה וננסה להביא שחקן זר לחלק הקדמי".


מחאת אוהדי בני יהודה מחוץ לביתו של ברק אברמוב

רכש עתידי בינואר: "למרות הניצחון נגד נתניה, אנחנו עדיין צריכים להביא שניים או שלושה שחקנים לחלק הקדמי ואולי אפילו גם בלם ישראלי אם תהיה לנו אפשרות. יש לנו עוד דרך ארוכה לעונה, אני מקווה שתהיה לנו דרך ארוכה גם בגביע. יש לנו עוד הרבה על מה לשחק השנה ואנחנו צריכים להתחזק. נביא שניים-שלושה שחקנים לפחות".


איך הוא מתרשם מהנבחן, ג'וזף אומה אדה:
"הוא השאיר רושם לא רע במשחק האימון. נמשיך לבחון אותו ונקבל החלטה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי