אבוקסיס סובל מדלקת חריפה בעינו ועשוי שלא לאמן נגד נס ציונה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

מחזיקת הגביע תשלים הערב (18:45, ישיר בספורט4) את המשחק שנדחה משבת בגלל מזג האוויר, ככל הנראה ללא המאמן. "החלטה סופית תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה". גנק הצטרפה למירוץ אחרי סורו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ביום שבת נדחה ברגע האחרון המשחק בין בני יהודה לסקציה נס ציונה לאור תנאי מזג האוויר הקשים והליקויים באצטדיון בלומפילד. הערב בשני (18:45, שידור ישיר בספורט4) יושלם המשחק. מחזיקת הגביע, שניצחה את מכבי נתניה 0:3 במחזור שעבר, תרצה לחזור לשישייה הראשונה. לפני המשחק היא קיבלה בשורות לא טובות.

מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, סובל מדלקת חריפה בעינו ולא ברור האם יוכל לנהל את המשחק. מהמועדון נמסר כי החלטה סופית תתקבל בסמוך לשריקת הפתיחה. אם אבוקסיס לא יוכל לעמוד על הקווים, עוזריו יעשו זאת במקומו – מאמן השוערים יעקב אסייג ועוזרו נמרוד קוסטיקה

אם מחזיקת הגביע תנצח היא תעפיל למקום החמישי בטבלה. בסיבוב הקודם ניצחה בני יהודה 0:1 במשחק החוץ בזכות שער מהיר של הקשר תאמבי סגס. מסתמן כי הקבוצה תשמור על אותם 11 שהרשימו נגד מכבי נתניה, כלומר מוחמד גדיר ימתין על הספסל ואת החוד יובילו עמית זנטי ואריאל לזמי. המגן מתן בלקסטה אמר כזכור לקראת המשחק: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד לקראת ההמשך".

בתוך כך, עוסקים ראשי המועדון גם בהצעה הכספית שהגיעה מקבוצת גנק הבלגית, בנוגע לרכישתו של הקשר איסמעילה סורו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. הבלגים העבירו הצעה של מותר משני מיליון יורו והצטרפו לסלטיק הסקוטית שגם מעוניינת בקשר מחוף השנהב.

שחקני בני יהודה חוגגים. יקוו לרשום ניצחון שני ברציפות (דני מרון)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי ואריאל לזמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי