סורו ממתין לחתימת נשיא סלטיק, קלטינס מועמד להחליפו

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | מאור אלקסלסי

בני יהודה ממתינה להשלמת העסקה של השחקן מחוף השנהב וסימנה את קשרה של ב"ש. גם שמותיהם של חוזז ובלקמן הוזכרו. אכזבה לאחר ה-1:0 להפועל ת"א: "זה הפסד מרגיז, מאכזב, לא ככה תכננו", אמר אלישע לוי

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קיוותה לצאת לדרך חדשה, עם משחק הבכורה של המאמן אלישע לוי על הקווים, אך נוצחה 2:1 על ידי הפועל תל אביב וספגה הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים. הפנים העגומות של אנשי המועדון עם שריקת הסיום, סיפרו את הסיפור כולו וכעת ברור שהקבוצה נמצאת במשבר מקצועי לא קטן.

מחאת האוהדים נמשכה גם אמש (ראשון) ובסיום, על מנת להימנע ממגע ישיר עם אוהדים שחיכו, יצא הבעלים ברק אברמוב מיציאה צדדית, כשהוא מלווה בשני מאבטחים היישר אל רכבו שהמתין בחניה. לקבוצה לא יהיה זמן רב למנוחה וכבר ביום רביעי היא תארח בבלומפילד, את הפועל עפולה מהלאומית, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

המאמן אלישע לוי, שנראה מאוכזב מאוד בסיום, יחפש כעת בדחיפות יחד עם ראשי המועדון חיזוק לחלק הקדמי, כאשר על הפרק צירוף חלוץ מרכזי, שחקן כנף. בנוסף לכך יצטרכו הזהובים למצוא גם קשר אחורי בעל שיעור קומה, שיחליף את הקשר איסמעילה סורו, שעסקת העברתו לסלטיק הסקוטית נסגרה באופן עקרוני וכעת ממתין השחקן לחתימה הרשמית של נשיא סלטיק, על חוזהו האישי ועל ניירות ההעברה בין המועדונים.


הפסד מאכזב בבכורה בליגה. אלישע לוי (דני מרון)

על פי גורמים המצויים בפרטי העסקה, ממתינים אנשי סלטיק גם הם, לאישורו הסופי של נשיא המועדון, כדי להעביר את העסקה לפסים רשמיים וייתכן שעוד השבוע, יוצג הקשר מחוף השנהב, במדים הירוקים-לבנים של המועדון.

בנוסף לחיפושים אחר זרים חדשים, הוזכרו שמותיהם של מתן חוזז וניק בלקמן, כמועמדים אם ישוחררו ממכבי תל אביב, כאשר אחד האופציות היותר מעניינות שעלו על הפרק, הוא קשרה של הפועל באר שבע דוד קלטינס, שהוזכר כמועמד פוטנציאלי להחליף את סורו, אם וכאשר ישוחרר מסגל הקבוצה הדרומית החדשה של יוסי אבוקסיס.

"זה הפסד מרגיז, מאכזב, לא ככה תיכננו", אמר המאמן אלישע לוי, בסיום משחק הבכורה שלו במדים הזהובים, "אין מה לעשות, בכדורגל גם מפסידים. הקבוצה לא במצב טוב, לא מבחינת התוצאות ולא מבחינת הדברים מסביב. חסר לנו מחץ בחלק הקדמי וזה היה ברור לנו מההתחלה. צריך להסתכל הלאה, הליגה מאוד צפופה וצריך להסתכל למשחק הבא".


מועמד להחליף את סורו בבאר שבע. קלטינס (דני מרון)

על השינויים הצפויים: "אנחנו פועלים ועושים דברים. קחו דוגמה את הפועל תל אביב, לפני חודש הם היו באותו מצב שלנו, אבל צוברים בטחון ומביאים עוד שחקן ועוד שחקן והיום הם כבר נראים הרבה יותר טוב וגם אנחנו נעשה הכל לעבור לצד השני, אב כלום לא יבוא בקלות ונעשה כל מה שצריך כדי שיהיה יותר טוב. ינואר זה לא זמן פשוט למצוא שחקנים".

כובש השער לבני יהודה, דור ג'אן הוסיף בסיום: "היה משחק כדורגל טוב ובקצב גבוה. המשחק זז מצד לצד וכמו שהם ניצחו, גם אנחנו יכולנו. בסופו של דבר מסיימים עם טעם מר, אבל עם המון אופטימיות להמשך. יכול להיות שחסר לנו עומק, את זה אלישע והצוות יגידו. בסופו של הדבר, השחקנים שיש כאן, הם שחקנים טובים ואיתם גם נעשה תוצאות טובות".


"אנחנו לא רחוקים מהתחתית, אבל גם לא מהפלייאוף העליון". דור ג'אן (דני מרון)

על ההפסדים והמצב המקצועי: "זה בהחלט לא משהו שאנחנו רגילים אליו בשנים האחרונות, אבל עדין אנחנו במקום שאנחנו תלויים רק בעצמנו. אמנם לא רחוקים מהתחתית, אבל גם לא רחוקים מפלייאוף עליון. נצטרך לתת כל מה שיש לנו, לקחת נקודות בכוח ורק זאת הדרך. לא חושב שזה עניין של לחץ, כי שיחקנו כדורגל טוב, כמעט בכל שלב של המשחק".

על עזיבתו הדי פתאומית של יוסי אבוקסיס וחילופי המאמנים בקבוצה: "זה לא משהו פשוט, כי כולם יודעים מי היה יוסי אבוקסיס לבני יהודה, הוא לא היה עוד מאמן. גם מי ששיחק יותר וגם מי ששיחק פחות, כולם התחברו אליו ואהבו אותו כאן ושיחקו בשבילו. אנחנו מאחלים לו את כל ההצלחה בקבוצה החדשה, אבל כרגע אנחנו עסוקים בקבוצה שלנו. הוא הלך ודי ברור שכולם היו בסוג של הלם, אבל הבנו שאנחנו צריכים להשתחרר מזה. יש כרגע מאמן אחר, זה אלישע שהגיע ואיתו נצטרך לעשות את התוצאות הכי טובות. שמענו רעשים מהתקשורת ב-24 שעות לפני המעבר של אבוקסיס, לא משהו שידענו. יוסי עדין לא הגיע להיפרד מאיתנו, זה צריך לקרות, כי לא הסתדר בגלל שעות האימונים ואני בטוח שהוא יעשה את זה".

יוסי אבוקסיס. עדיין לא נפרד מאיתנו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי