יואב כץ שוחח עם שחקני הפועל חיפה במהלך האימון המסכם

יואב כץ, שניר טליאס
יואב כץ, שניר טליאס | מאור אלקסלסי

הבעלים דרש "המשכיות" לקראת משחק הגביע נגד מועדון ספורט כפר קאסם (רביעי ב-19:15). מיקי סירושטיין יערוך בכורה בהרכב. אצל היריבה מהלאומית מקווים לרשום בזמן את עמראן אלקרינאווי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שעצרה את המפולת עם 0:1 יקר על אשדוד, הפועל חיפה תקווה להמשיך מחר (רביעי ב-19:15) את המסע שלה בגביע המדינה כשתארח את מועדון ספורט כפר קאסם מהליגה הלאומית במסגרת שלב שמינית הגמר. רק לפני שנתיים, כזכור, זכו האדומים במפעל השני בחשיבותו לאחר ניצחון דרמטי בגמר נגד בית"ר ירושלים, אולם אשתקד הם הודחו במפתיע על ידי הפועל עכו ולכן במועדון מתייחסים בשיא הרצינות ליריבה הצנועה שתנסה להדהים בסמי עופר.

מי שנכח באימון המסכם ואף שוחח עם השחקנים הוא יואב כץ, שביקש מהם לשמוע כיצד לדעתם הקבוצה תוכל לנצח מחר את כפר קאסם והבהיר כי הוא מצפה לראות מהם את אותה רוח שהפגינו במהלך המשחק נגד אשדוד. "אני מצפה ורוצה לראות המשכיות", הדגיש בפניהם הבעלים. מי שצפוי לפתוח בהרכב ולערוך את הבכורה במדי הפועל חיפה הוא מיקי סרושטיין, שאמור לעלות במרכז ההגנה לצידו של גיא משפתי. בצד שמאל של ההגנה ישחק ניקולה גולאן, שככל הנראה ימלא את מקומו של אלי בלילתי שנפגע במהלך משחק הליגה האחרונה וחומרת הפציעה שלו טרם התבררה.

 
בכפר קאסם אמנם זוכרים את המסע המופלא אשתקד במהלכו הקבוצה, ששיחקה אז בליגה א', הגיעה עד שלב רבע גמר גביע המדינה שם נעצרה על ידי הפועל חדרה, אולם מדברים בעיקר על החשש מכך שהפעם המפעל יפגע בקבוצה במסגרת הליגה. למרות זאת, כ-500 אוהדי חוץ נלהבים יעשו את הדרך הארוכה לסמי עופר והם בוודאי בונים בין היתר גם על עמראן אלקרינאווי, שהושאל מהפועל באר שבע בימים האחרונים. האחרון טרם עבר בבקרה התקציבית, אולם במועדון מאמינים שהאישור יתקבל במהלך היממה הקרובה והוא יעמוד לרשות הקבוצה.

הפועל חיפה, הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, סער פדידה, גידי קאניוק, נס זמיר, מהראן לאלה.


יערך בכורה בהרכב. מיקי סירושטיין (הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי