ג'אן: "עדיין לומדים את אלישע, בטוח שהתוצאות יגיעו"

דור ג'אן
דור ג'אן | דני מרון

חלוץ בני יהודה לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס: "כולנו אהבו את יוסי, גם מי ששיחק פחות, אבל הגיע מאמן עם רזומה עשיר ואנחנו מאמינים בו". סורו שיעזוב לסלטיק לא ישחק, בלטקסה ישוב להרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נמצאת בתקופה רעה ולהוציא את הניצחון על עפולה בגביע בשבוע שעבר, הפסידה בחמישה מששת המחזורים האחרונים. הערב היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא (19:00) ותנסה לעצור את כדור השלג ולהעניק למאמן אלישע לוי ניצחון בכורה בליגה.

לוי יחסר הערב את איסמעילה סורו, שעסוק בהסדרת הפרטים האחרונים לקראת חתימה בסלטיק הסקוטית, ומי שצפוי לפתוח במקומו הוא שי מזור. גם מתן בלטקסה שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, יחזור להרכב ויפתח במקום אמיר רוסתום.

מי שיפתח בחוד, הוא החלוץ דור ג'אן שהתייחס לחילופי המאמנים בקבוצה ואמר לקראת המשחק: "זה לא סוד שיוסי אבוקסיס היה דמות מאוד דומיננטית עבורנו ועבור המועדון. יוסי קיבל הצעה להתקדם ואנחנו מכבדים מאוד את ההחלטה שלו. כולם אהבו אותו, מי ששיחק יותר ומי ששיחק פחות. אין ספק שכולנו מאחלים לו את כל ההצלחה שבעולם. הגיע אלישע לוי, מאמן מצוין עם רזומה עשיר מאוד. אנחנו, השחקנים, מאוד מאמינים באלישע ובדרך שלו. אני בטוח שגם התוצאות יגיעו".

על ההפסדים האחרונים בליגה: "לא לוקחים יותר מדי מהמשחקים האלה, כי התוצאות לא היו לטובתנו. היו לנו דקות טובות, ואנחנו חייבים ללמוד להיות אינטנסיביים בחלקים גדולים יותר של המשחק. אנחנו עדיין לומדים להכיר את עקרונות המשחק של אלישע ואני בטוח שבהמשך ניראה הרבה יותר טוב". על המשחק נגד כפר סבא: "את ההפסד בסיבוב הקודם אף אחד כאן לא שכח. נעשה הכל בשביל שזה לא יקרה שוב. אנחנו יודעים שאנחנו באים למשחק מול יריבה קשה ונצטרך להיות במיטבנו בשביל לקחת את שלוש הנקודות".


ג'אן. "עדיין לומדים את עקרונות המשחק של אלישע" (דני מרון)

על מחאת האוהדים: "אני חושב שהקהל עודד אותנו במהלך המשחק האחרון בגביע. אני לא חושב שיש לנו, השחקנים, מה להיכנס למחאה הזו, זה לא תפקידנו. אין לנו דבר וחצי דבר נגד הקהל. בשורה התחתונה הקהל רוצה שנשחק כדורגל יותר טוב וגם אנחנו רוצים בדיוק את אותו הדבר, אז ברגע שלשני הצדדים יש את אותה המטרה אז אין שום סיבה שנצא אחד נגד השני".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, אריאל לזמי, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי