שמואל שיימן סיכם בקריית שמונה, צפוי לחתום לעונה וחצי

שמואל שיימן ונלו
שמואל שיימן | ונלו, האינסטגרם הרשמי

רפואה מחזק את הסגל: המגן יעזוב את ונלו ההולנדית במדיה איבד את המקום בהרכב וישוב לליגת העל, בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור ביממה הקרובה. אחד המגנים שבסגל ישוחרר

(גודל טקסט)

דקות בודדות רשם שמואל שיימן בחודשים האחרונים בוונלו ההולנדית, עד שהבוקר (חמישי) המגן השמאלי שם לזה סוף וחזר ארצה. שיימן סיכם לעונה וחצי בהפועל קריית שמונה וצפוי לנחות בישראל ביממה הקרובה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לקבוצה.

לאחרונה הבהיר המגן על רצונו לחזור לישראל והוא אף ניהל שיחות עם קבוצות וביניהן הפועל חיפה, אך ההצעה של קריית שמונה הייתה הטובה ביותר והשיחות בין הצדדים הסתיימו במהרה. בעקבות הגעתו של שיימן יצטרך קובי רפואה להחליט כעת על שחרור של מגן נוסף כי בעמדה זו משחקים כיום בקבוצה זיו מורגן, אמיר בן שמעון וגל שיש.

כזכור, שיימן עבר הקיץ לוונלו, במדיה רשם תשע  הופעות בסך הכל בכל המסגרות, אחרי שגם בעונת 2018/19 מצא את עצמו עובר קבוצה במהלך עונה. בוונלו היו לו בסך הכל 946 דקות, כולל דקות רבות בקבוצת המילואים, אבל בליגה ההולנדית הוא שיחק 317 והוסיף 89 בגביע. את העונה שעברה, כידוע, הוא החל בהפועל ב"ש, אבל אחרי חמישה משחקים – כבר בחודש ספטמבר 2018 – חתם בבית"ר ירושלים. שיימן ינסה לשחזר את עונת השיא שלו שהייתה בהפועל חיפה ב-2017/18 כדי לעזור לקריית שמונה להיחלץ מקרבות התחתית – הקבוצה לא ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים והיא במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי