אוהדי בני יהודה קיבלו אישור להכניס ציוד עידוד לבלומפילד‎

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | עדי אבישי

לראשונה מאז אירועי הדרבי התל אביבי בין מכבי והפועל, הנהלת האצטדיון תאפשר לאוהדים להכניס תופים ודגלים. אלישע לוי צפוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח את הפועל כפר סבא, גם נגד מכבי חיפה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, ערכה הבוקר אימון (שישי) נוסף, לקראת המשחק המסקרן, בו תארח הקבוצה את מכבי חיפה, ביום שני בבלומפילד. הזהובים שמגיעים להתמודדות אחרי ניצחון דחוק נגד הפועל כפר סבא, ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם נגד הירוקים שנמצאים חזק במאבק האליפות.

מחזיקת הגביע מתרגלת כעת לעידן שאחרי עזיבתו של הקשר המצוין איסמעילה סורו, שחתם לארבע וחצי שנים בסלטיק. על פי התרגול היום נראה שהמאמן אלישע לוי, ישמור על אותו הרכב שפתח בניצחון נגד כפר סבא, מוקדם יותר השבוע. שי מזור יפתח בקישור האחורי, כאשר עמית זנטי, אריאל לזמי ודור ג'אן יפתחו בהתקפה.

אוהדי הקבוצה קיבלו היום בשורה משמחת כאשר התברר שבישיבת משטרה מיוחדת שנערכה לקראת המשחק ביום שני, אושר להכניס ציוד עידוד לבלומפילד, זאת לאחר מספר משחקים, בהם נאסר על קבוצות להכניס ציוד כלשהו, בעקבות התפרעות האוהדים שהיתה בדרבי התל אביבי, כאשר במשחק הודלקו אבוקות ורימוני עשן, שגרמו נזק רב באצטדיון. על פי ההחלטה שהתקבלה, ניתן יהיה להכניס תופים ודגלים, כאשר כל דגל יצטרך לעבור בדיקת של כיבוי אש ולהיות עם חומר מעכב בעירה.


ימשיך עם אותו הרכב שניצח את הפועל כפ"ס. אלישע לוי (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי