בחיפה מתקשים לעכל את מקרה האשק: "לא ידענו שזה מה שיהיה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

אחרי פיצוץ עסקת מעברו של הצ'כי, במועדון הירוק סיפרו: "אי הופעתו למחנה של ספרטה הדליקה לנו נורה אדומה. הכל סוכם, ואז הוא הטיל פצצה". גם שמו של אולסק עלה אתמול

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"הכל כבר סוכם, דפי החוזה היו מוכנים ואז הגיעה החוצפה והפצצה שהטיל השחקן, כאשר דרש מעל 20% תוספת בשכר", כך סיפרו הבוקר (שישי) אנשי מכבי חיפה על התנהלות הקשר הצ'כי מרטין האשק, שהיה אמור לחתום אתמול בקבוצה, אך לבסוף העסקה התפוצצה והירוקים החליטו לוותר על שירותיו אחרי שכבר נחת בישראל ואף עבר את הבדיקות הרפואיות. בכרמל מתקשים להבין כיצד השחקן, שכבר סיכם את תנאיו עוד לפני שהגיע ארצה מצ'כיה, בחר להעלות את דרישותיו בצורה משמעותית.

בחיפה אישרו כי האשק אמנם היה המועמד המוביל של צוות הסקאוטינג בגלל האיכויות שהציג במדי ספרטה פראג, אבל ההתנהלות שלו מול קבוצתו במהלך השבועיים האחרונים גרמה לאנשי המועדון הירוק להסס: "אי הופעתו של האשק למחנה האימונים של ספרטה הדליקה אצלנו נורה אדומה וניסינו לחפש אופציות אחרות. בימים האחרונות לפני תום מועד ההעברות, גם הקבוצה הצ'כית הורידה את דרישת דמי ההעברה שלה והחלטנו לקדם את העסקה, אבל כלל לא ידענו שזה מה שיהיה", אמרו במכבי חיפה.

במהלך היום האחרון ולאחר שראו כי ישנם קשיים להוציא את העסקה לפועל, בכרמל ניסו לקדם את מעברו של ניקו אולסק ממכבי נתניה. היהלומים רצו את מקסים פלקושצ'נקו, אבל הצוות המקצועי והניהולי של הירוקים פסל את הרעיון על הסף.

האשק. הטיל פצצה (דף האינסטגרם של ספרטה פראג)
האשק. הטיל פצצה (דף האינסטגרם של ספרטה פראג)

למעשה, האשק היה אמור להיות הרכש השלישי של החיפאים בחלון הנוכחי וזאת על פי תכנית ברורה של מרקו בלבול. קודם לכן הוחתם השוער ג'ו קוזמינסקי, שהוקפץ במהרה מליגת המשנה בארצות הברית בשל פציעתו של גיא חיימוב. עוד לפני כן, גם המגן רז מאיר נפצע וסיים את העונה, לכן הירוקים חיפשו תחליף הולם ובהתחלה דובר על מועמדים ישראלים כמו דיא לבאבידי מהפועל חדרה, אך בלבול ביקש שחקן מנוסה יותר מתוך מחשבה על המאבק בצמרת בחלק השני של העונה וכך ליו קסטייאנו נבחר על ידי מערך הסקאוטינג ובהמשך גם על ידי המאמן, שהתרשם מכך שהספרדי מסוגל לשחק במספר תפקידים בהגנה – מה שיעזור לקבוצה בהמשך העונה.

בינתיים, שחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה ומחר יחזרו לאימונים ויגבירו את קצב ההכנות למשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים ביום שני.

אולסק. גם השם שלו עלה לקראת סגירת החלון (מאור אלקסלסי)
אולסק. גם השם שלו עלה לקראת סגירת החלון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי