מאייאמבלה ימשיך בהרכב, מנסה עשוי לקבל דקות ראשונות

מקס גרצ'קין נאבק עם מילאלי מאייאמבלה
מקס גרצ'קין נאבק עם מילאלי מאייאמבלה | דני מרון

בבני יהודה התרשמו מהתאקלמותו של שחקן ההתקפה מדרום אפריקה, שצפוי לפתוח גם נגד מ.ס. אשדוד. חלוץ הרכש ייכלל בסגל של אלישע לוי לאחר שהגיעו כל האישורים הבינלאומיים. גאדיר יפתח על חשבון זנטי

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

 בני יהודה תצא מחר (ראשון) למשחק חוץ לא פשוט, נגד מ.ס. אשדוד ותנסה לכפר על ההפסד להפועל חדרה במחזור שעבר. הזהובים נאבקים על אחד משני המקומות שעוד נותרו בפלייאוף העליון וכל תוצאה מלבד ניצחון, תרחיק אותם מאוד מהמטרה. המאמן אלישע לוי שם דגש בעיקר על משחק הנעת הכדור של הקישור וההצטרפות לחלק הקדמי, אחרי המשחק האנמי מול חדרה.

בני יהודה תחסר את תאמבי סגס המוצהב, כאשר שי גולן שהגיע מקרית שמונה או איתן וולבלום, יפתחו במקומו לצד שי מזור ומתיאה ליואיץ' במרכז המגרש. המאמן מתכנן שינוי בחלק הקדמי, כאשר מוחמד גאדיר צפוי לפתוח על חשבון עמית זנטי. מילאלי מאייאמבלה, ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה ובמועדון התרשמו מאוד מההתאקלמות המהירה שלו, גם בחדר ההלבשה וגם בפן המקצועי על הדשא.

כל האישורים והשחרור הבינלאומי, של חלוץ הרכש ג'וזף מנסה הגיעו ביומיים האחרונים ומחר הוא ייכלל בסגל וייתכן שאף יקבל דקות ראשונות במדים הזהובים.


יפתח על חשבונו של עמית זנטי. מוחמד גאדיר (אריאל שלום)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, שי גולן (איתן וולבלום), מתיאה ליואיץ', מילאלי מאייאמבלה, דור ג'אן, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי