תאמבי סגס: "כנראה שהשיטה של אלישע יותר מתאימה לשחקנים"

תאמבי סגס
תאמבי סגס | אריאל שלום

לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ואבוקסיס (שבת, 17:10 בספורט3), קשר בני יהודה סיפר: "אני מוקיר לו תודה, אבל אנחנו בתקופה טובה ורוצים לקחת את הנקודות. לא חושב שההיכרות עם יוסי תעזור". גדיר מחוץ לסגל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

 בני יהודה שנאבקת על אחד משני המקומות שנותרו בפלייאוף העליון, תארח מחר את הפועל באר שבע (שבת, 17:10 בספורט3) במטרה לצבור שלוש נקודות יקרות שעשויות לקדם את הקבוצה אל עבר המטרה הנכספת. עוד לפני שריקת הפתיחה, יערך טקס הוקרה למאמן יוסי אבוקסיס, שעזב לפני חודש את המועדון, אחרי שנתיים שהיו מוצלחות מאוד מבחינת שני הצדדים.

בפן המקצועי, מתכנן המאמן אלישע לוי שינויים קלים בהרכב ואולי גם במערך. תאמבי סגס סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וישוב להרכב, כנראה לצידם של אמיר רוסתום ושי מזור. בחלק הקדמי מובטח מקומם של מילאלי מאייאמבלה ודור ג'אן, כאשר על מקום נוסף מתחרים מתיאה ליואיץ' ועמית זנטי. החלוץ מוחמד גדיר, שסובל מפציעה בשריר התאומים, התאמן אתמול, אך נותר מחוץ לסגל.

"כל משחק עכשיו זה משחק עונה בשבילנו", אמר תאמבי סגס לקראת המשחק. "כל משחק יקבע לאן נסתכל, אם זה למעלה או למטה, זה משחק חשוב מאוד. אנחנו באים לכל משחק כדי לקחת נקודות. אנחנו משחקים טוב בתקופה האחרונה ומקווים לקחת את הנקודות".

על השינויים בקבוצה מאז חילופי המאמנים: "כל מאמן מאמין בשיטה אחרת ובמשהו אחר. כנראה שהשיטה שיש עכשיו, עם אלישע, מתאימה לשחקנים שיש פה ואנחנו מקווים להמשיך ולהשתפר גם נגד באר שבע. בליגה הזאת, כל משחק הוא משחק קשה. אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו ונהיה הכי מוכנים למשחק הזה, אבל אנחנו מתכוננים לכל משחק אותו דבר כי באמת אין משחקים קלים".


מקור תודה לאבוקסיס. תאמבי סגס (אריאל שלום)

האם יש חשיבות לכך שהשחקנים מכירים את אבוקסיס: "אני לא חושב שזה שאנחנו מכירים את יוסי זה יעזור לנו, זה שחקנים שונים ושיטה שונה, אבל עדיין, נשחק את המשחק שלנו. אני מכיר את יוסי מאז שהייתי בסכנין, שיחקתי אצלו הרבה, הוא יודע שהוקרתי לו תודה על זה שהוא הביא אותי גם לבני יהודה ועזר לי מאוד".

על חלקו הקישור אחרי עזיבת איסמעילה סורו: "יש לי אחריות גדולה בקבוצה הזאת, אלישע גם מדבר איתי הרבה במגרש, מה ואיך לעשות. אני מקווה להמשיך ולעשות את זה בצורה הכי טובה שיש".

אם מגיע להם להיות בפלייאוף העליון: "אם מגיע לנו? אין מגיע בכדורגל. בכל משחק, אנחנו מסתכלים על המטרה הקרובה. אין כמו להיות בפלייאוף העליון, משחקים גדולים והרבה קהל, הרבה עניין ואנחנו מאוד רוצים להיות שם".


הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, אמיר רוסתום, מתיאה ליואיץ', מילאלי מאייאמבלה, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי