אוהדי מכבי תל אביב חטפו את כל הכרטיסים לדרבי

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

כל הכרטיסים שהוקצו לקהל האלופה נחטפו, 25 אלף צהובים יגיעו לבלומפילד. וגם: הדרך היצירתית של המועדון למנוע ספסרות. שחקני הנבחרת ישובו הערב לאימונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פחות משבוע לדרבי הגדול בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב, והקהל של האלופה הסתער על הכרטיסים. כל הכרטיסים שהוקצו לקהל הצהוב נחטפו. בנוסף ל-20 אלף המנויים של הקבוצה, הצהובים הוציאו למכירה קצת יותר מ-4,000 כרטיסים נוספים שנמכרו גם ללקוחות מועדון "forever" וגם במסגרת החבילות לשלושת משחקי הבית נגד הפועל רעננה, עירוני קרית שמונה והדרבי. בסך הכל, בנוסף לכמה מאות מוזמנים, הבטיחו כ-25 אלף אוהדים צהובים את מקומם בדרבי ובנוסף ל-4,600 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל תל אביב, בלומפילד יהיה כאמור מלא לחלוטין.

על רקע הביקוש הרב לכרטיסים, הוחלט במועדון לאפשר לבעלי מנויים שלא יוכלו להגיע לדרבי, מסיבה כזו או אחרת, להציע את המקום המופיע במנוי למכירה דרך המועדון. אם הכרטיס יימכר, בעל המנוי יקבל זיכוי בסך 50 ש"ח לכרטיס האשראי שלו ובכך יצליחו במועדון לאכוף גם את עניין הספסרות בכרטיסים  שמתרחש תמיד במשחקים הגדולים.

בצד המקצועי,  הקבוצה ערכה אמש (שלישי) אימון בסגל חסר, ללא שרן ייני, יונתן כהן, אייל גולסה, איתן טיבי, דן גלזר, דור פרץ ואיילון אלמוג, שהשתתפו באימון נבחרת ישראל בשפיים. שחקני הנבחרת יצטרפו הערב לקבוצה והחל מהיום יעלו השחקנים של ולדימיר איביץ' את קצב ההכנות לקראת הדרבי הגדול. דור פרץ ממשיך באימונים כרגיל ולקראת המשחק תתקבל החלטה האם ייכלל בסגל.


אוהדי מכבי תל אביב. נוכחות מלאה בדרבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי