בית הדין הקל על מכבי ת"א, שמתכוונת להגיש תביעה אזרחית נגד אוהד

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הזהיר את הצהובים כי לאחרונה מגמת השלכת החפצים מתגברת, אך התחשב בהם לאחר שזיהו את האוהד שהתפרע וגזר עליהם קנס בגובה 2,000 ש"ח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נקנסה הערב (רביעי) ב-2,000 ש"ח על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין השלכת כוס שתייה לעברו של עוזר השופט שגיא מצמבר במהלך משחק הליגה האחרון בבלומפילד מול קריית שמונה.

עורכת הדין יעל מרגלית, שהציגה סרטון ומכתב בפני בית הדין, טענה להגנת מכבי תל אביב: "אנו לא מכחישים את האירוע, ראינו את האירוע והצלחנו לזהות את אותו אוהד. אנחנו מכירים אותו, הוא מנוי, שלחנו מכתב הרחקה והוא כבר הורחק בעבר. אנחנו מתכוונים לתבוע אותו אזרחית, וכמובן שאנו מצפים שביה"ד יקל איתנו במקרה כזה שטופל והעבריין עצמו נענש, אין טעם להעניש אותנו אלא באזהרה או קנס מינימלי".

בהחלטת בית הדין נכתב: "למעשה עמדה הנאשמת ברף הגבוה ביותר של מעשים נדרשים לשם מלחמה באותה תופעה המפורטת בכתב האישום. אפנה את תשומת לב המועדון לעובדה שעם כל המלחמה הנ"ל, נראה כי מגמת השלכת החפצים מתגברת בחודשיים האחרונים (לא רק אצל הנאשמת) ואולי ראוי לחשוב על עוד צעדים יצירתיים בנושא זה. אשר על כן ומאחר ומדובר בחפץ בודד וכאמור ברף גבוה של פעולות בה נקטה הנאשמת כנגד אותו משליך, הנני גוזר על הנאשמת קנס כספי בפועל של 2,000 ש"ח".

 


אוהדי מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי