בחדרה מודאגים: "אסור להתפרק ככה". לוסיו יחזור להרכב?

אליאל פרץ
אליאל פרץ | אריאל שלום

בקבוצה של שרון מימר ניסו לשמור על אופטימיות: "הכרטיס לפלייאוף עדיין תלוי בנו". הברזילאי צפוי לפתוח נגד הפועל ת"א. אכזבה מכמות האוהדים, השיחות בנוגע לעונה הבאה הוקפאו עד אחרי מחזור ההכרעה

(גודל טקסט)

"אסור לנו להתפרק תוך רבע שעה. אף שחקן לא לקח על עצמו טיפה מנהיגות, מעבר למכעיס, זה בעיקר מדאיג", אמרו בהפועל חדרה לאחר התבוסה 4:1 בידי בית"ר ירושלים. הקבוצה של שרון מימר כבר הובילה לאחר כדור עונשין מוקדם, אך פשוט התפרקה במחצית השנייה וספגה שלושה שערים ב-11 דקות, כולל צמד אדיר של עידן ורד בתוך שתי דקות.

החוליה החלשה בחדרה אמש הייתה ללא ספק בחלק הקדמי. ג'וניור אוזוקווה ורועי זיקרי הרבו להחמיץ, כולל שני מצבים קורצים במיוחד במחצית הראשונה, ונראה כי לוסיו, שירד לספסל בשבועיים האחרונים בשל סאגה ארוכה, יחזור להרכב הפותח בשבוע הבא. 

ג'ורג' פוצ'יבה זעם בחדר ההלבשה על היכולת של חבריו לקבוצה במרכז השדה, והחולשה שהובילה בסופו של דבר לספיגת השערים. במועדון ינסו לשכוח במהרה את ההפסד, ומודעים לכך שהכרטיס לפלייאוף העליון עדיין בהישג יד, לפני המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא: "זה עדיין תלוי בנו, כל אחד יצטרך לתת 200% כדי שנגיע לפלייאוף העליון". אמרו בקבוצה. 


לוסיו. צפוי לפתוח נגד הפועל תל אביב (אודי צטיאט)

בקבוצה מהשרון כבר החלו לתכנן את העונה הבאה, וניהלו שיחות עם מספר שחקנים מהקבוצה ומחוצה לה, אך החליטו להקפיא את כל המגעים השבוע. מעבר לאכזבה המקצועית, בקבוצה לא הצליחו להסתיר את האכזבה מהקהל המקומי. רק 1200 אוהדים הגיעו אמש למשחק נגד בית"ר ירושלים, שסומן כאחד המשחקים החשובים של הקבוצה העונה.

במהלך השבוע ניסו קברניטי הקבוצה לנסות ולהביא כמות גדולה של אוהדים, אך המאמצים לא הניבו פרי: "לא יכול להיות שבעיר עם מעל 100 אלף תושבים, וקבוצה שמתקרבת לפלייאוף העליון עונה שנייה ברציפות, עם תקציב מינימלי לא תצליח למשוך אוהדים למגרשים. הגיע הזמן שגם הקהל בחדרה יבין שמדובר במועדון כדורגל גדול". אמרו בקבוצה בסיום המשחק, עם תקוות רבות לעתיד.


אוהדי הפועל חדרה. מתפללים לכמות גדולה יותר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי