ויסאם רבאח האריך חוזה בשלוש שנים: "חדרה הפכה לבית שלי"

וויסאם רבאח
וויסאם רבאח | מאור אלקסלסי

הבלם ונציגיו נפגשו עם ראשי המועדון והשחקן חתם על חוזה ארוך טווח. מחלוקות בין המועדון לגולדנברג, פגישות עם שאר השחקנים על עתידם במועדון ייערכו לאחר המשחק הגורלי נגד הפועל ת"א (שבת, 19:45 בספורט4)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב (החל מ-19:45 בספורט4), בידיעה ברורה כי רק ניצחון יעניק לה לה את המקום השישי והמקום בפלייאוף העליון.

כחלק מההכנה למפגש הגורלי, המאמן שרון מימר ואנשי המועדון ערכו שיחות עם השחקנים וביקשו מהם להגיע דרוכים למשחק: "זה ברגליים שלכם. הכול תלוי בנו ואם ננצח אז נהיה שם". מימר צפוי להתייצב למשחק עם סגל מלא, כאשר יקבל בחזרה את המגן דיא לבאבידי שהיה מורחק מול בית"ר ירושלים וגם לוסיו עשוי לחזור להרכב לאחר שבשבועיים האחרונים פתח על הספסל.

מעבר לכך, במועדון אומנם החליטו להשהות את ההכנות לעונה הבאה ובין השאר הבהירו גם לשחקנים כמו חגי גולדנברג כי כל המגעים על הארכות חוזה מופסקים עד אחרי המשחק נגד הפועל ת"א, אך בכל זאת החתימו את הבלם ויסאם רבאח על חוזה חדש לשלוש שנים. בחדרה הסבירו כי הפרטים עם רבאח סוכמו לפני חודש ימים וכעת רק הגיעה החתימה הרשמית. רבאח עצמו אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להישאר לעוד שלוש שנים בקבוצה שהפכה לבית שלי. אני מרגיש נהדר בחדרה. טוב לי פה ואני שמח שגם הצלחנו מקצועית בשנתיים האחרונות. אני בטוח שנמשיך להתקדם גם מקצועית וגם אישית".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי