בחדרה נחושים: "מוכנים לשלם מעל מיליון ש"ח כדי להיות בפלייאוף העליון"

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | אריאל שלום

במועדון רוצים לסיים שנה שנייה ברציפות בשישייה הראשונה, על אף המענקים שיצטרכו לשלם לשחקנים. לוסיו ולבאבידי בתמונת ההרכב, הקבוצה תצא לבית מלון לפני המשחק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

דריכות גדולה בהפועל חדרה לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב מחר (שבת, 19:45 שידור ישיר בספורט4), אשר ינעל את העונה הסדירה ויקבע את יתר העולות לפלייאוף העליון. במועדון המטרה ברורה – רק ניצחון יעניק לה כרטיס לשישייה הראשונה של הכדורגל הישראלי בעוד כל תוצאה אחרת תשלח אותה לפלייאוף התחתון.

מבחינה מקצועית נראה ששרון מימר יחזור להרכב שרץ היטב בשבועות האחרונים והצליח להשיג שלושה ניצחונות ליגה רצופים, לפני ההפסדים למכבי חיפה ולבית"ר ירושלים. דיאא לבאבידי המורחק יחזור לעמדת המגן הימני ויסיט את חגי גולדנברג לעמדת הבלם.

בקישור יפתחו ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ ובחוד ההתקפה רועי זיקרי יוצב ככל הנראה לצידו של לוסיו, שאמור לחזור ל-11 לאחר מספר משחק בהם פתח על הספסל. בחדרה החליטו להוציא את הקבוצה לבית מלון, במטרה להגיע דרוכים לבלומפילד.


צפוי לחזור להרכב. לוסיו (אודי ציטיאט)

לניצחון על הפועל תל אביב יהיה גם שיקול כלכלי. אם אכן חדרה תצליח להתברג בפלייאוף העליון, השחקנים יקבלו מעניקים בגובה של למעלה ממיליון שקלים. "אנחנו מוכנים לשלם מענקים כדי להיות בפלייאוף העליון" הודו בחדרה.

עוד מקווים במועדון כי לפחות אלף אוהדים יגיעו ללוות את הקבוצה בבלומפילד: "זה אחד המשחקים החשובים לעיר חדרה ולמועדון ואין לי ספק שהאוהדים שלנו יבואו בטירוף", אמר היועץ המקצועי של המועדון אורן גולן.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין חסן, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, רועי זיקרי, לוסיו.


"אין לי ספק שהאוהדים שלנו יבואו בטירוף". אורן גולן מתכונן למשחק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי