בבני יהודה מודים בכישלון: "לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון"

מתיאה ליואיץ', אמיליוס זובאס, דור כוכב
מתיאה ליואיץ', אמיליוס זובאס, דור כוכב | אריאל שלום

הזהובים צברו רק שתי נקודות מ-24 אפשריות במשחקי הבית האחרונים ושחקן הקבוצה סיפר: "צריך להיות כנים, כל ששת הראשונות הוכיחו שהן יותר טובות מאיתנו". מאייאמבלה בספק לגביע, זובאס עשוי לעזוב בסיום העונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה את משחק התיקו המאופס מול הפועל חיפה בתחושות קשות של תסכול ואכזבה עצומה, לאחר שנכשלה להעפיל לפלייאוף העליון. כעת יצטרכו הזהובים להתאושש מהמכה שספגו ולרכז את כל האנרגיות והכוחות לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה שיערך כבר ביום שלישי הקרוב, נגד אותה הפועל חיפה, בסמי עופר.

החלוץ הדרום אפריקאני מילאלי מאייאמבלה, שמתח את השריר הארבע ראשי בחימום אמש ולא שיחק, ייבדק היום וכרגע הוא בספק גדול למשחק הגביע בשלישי. גם החלוץ הצעיר רועי בן שמעון, סובל מחבלה באיזור השריר הארבע ראשי ולא מתוכנן לשחק בגביע.

כישלון ההעפלה לפלייאוף העליון, מהווה גם מכה כלכלית גדולה למועדון וההפסד הכספי נאמד בסכום של בין מיליון וחצי לשני מיליון שקלים, שהיו נכנסים לקופת המועדון, הן ממכירת כרטיסים וגם ממענק מיקום שהיה מכניס סכום נוסף. שחקני הקבוצה נשארו אמש דקות ארוכות בחדר ההלבשה וניסו להבין כיצד חמקה מהם ההזדמנות לתקן את העונה הבינונית שהציגו, עם התברגות לשישייה הראשונה.

המשחק התקיים אמנם באצטדיון המושבה, אך זה שוב היה משחק ביתי שהזהובים לא מצליחים לנצח. ניצחון הבית האחרון נרשם ב-10 בנובמבר, נגד מ.ס.אשדוד ומאז עומד המאזן הביתי העלוב על שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, כלומר שתי נקודות בלבד מתוך 24 אפשריות. "אם נהיה כנים עם עצמנו, אז לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה בסיום המשחק, "ואם לומר את האמת, אז גם לא הגיע לנו שנהיה עם סיכוי במחזור האחרון ובסוף באמת לא עמדנו במשימה שלנו. הייתה לנו עונה לא טובה וכל מי שנמצאת בפלייאוף העליון, הוכיחה שהיא טובה מאיתנו", הוסיף השחקן.


גם במושבה הם לא ראו ניצחון. אוהדי בני יהודה (אריאל שלום)

המאמן אלישע לוי שהובא לקבוצה לפני כחודש וחצי, וכשל יחד עם שחקניו במטרה להתברג בחלק העליון של הקבוצה, יאמן כמובן בהתאם לחוזהו גם בעונה הבאה. סגל השחקנים צפוי לעבור בקיץ מהפכה לא קטנה, ובמועדון מתכננים לשחרר לא מעט מהשחקנים שמסיימים את החוזה שלהם, בסיום העונה הנוכחית.

לספורט1 נודע שחוזהו של השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שמסתיים לאחר ארבע עונות, לא יוארך בתנאים הכספיים הנוכחיים ורק אם יסכים לקצץ משמעותית בשכרו, יישבו איתו למשא ומתן על הארכת החוזה. הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס ישוחרר וגם לגבי הקשר הגנאי ג'וזף מנסה, שהוחתם בינואר עד סוף העונה עם אופציה, יש התלבטות אם להשאירו או לא. מבין הישראלים מובטח מקומם של דן מורי, מתן בלטקסה ותאמבי סגס, כאשר לגבי כל האחרים, ביניהם דור אלו ומוחמד גדיר, ההחלטה תתקבל רק לקראת סיום העונה.


זובאס. יצטרך לקצץ כדי להישאר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי