מכבי ת"א מחפשת פתרונות, המטרה: פגיעה בכמה שפחות אוהדים

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

אם לא יחול שינוי בהוראת משרד הבריאות, יהיו מנויים שלא יוכלו להגיע לאצטדיון ובמועדון בודקים את כל ההיבטים הכלכליים והמשפטיים הנגזרים מההחלטה. בפן החיובי: שכטר וגולסה הרוויחו זמן להתאושש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב שוברים את הראש בניסיון למצוא פתרון להוראת משרד הבריאות, שאסר על התקהלות של יותר מ-5,000 אנשים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל. כזכור, אתמול (חמישי) הוחלט על דחיית המחזור הראשון של הפליאוף העליון בשבוע, זאת לאחר שמנהלת הליגה הבינה כי ראוי להעניק לקבוצות זמן להתארגן ולהיערך לאור הגבלת הצופים.

במקביל, ראשי מנהלת הליגה מקיימים מגעים בלתי פוסקים עם ראשי משרד הבריאות, זאת על מנת לקבל אישור להגדלת מספר הצופים שיורשו להגיע לאצטדיונים, כאשר בין השאר עלתה על הפרק האפשרות ליצור חציצות בתוך האצטדיון – עם הפרדות מוחלטות בין יציעים – במטרה שכמה יותר אוהדים יוכלו להיות נוכחים במשחקים הקרובים.

מכבי תל אביב מכרה העונה כ-20 אלף מנויים ולאחרונה נוספו לכך כ-2,000 חבילות שנמכרו לחמשת משחקי הבית בפלייאוף העליון, כך שלפחות 22 אלף צופים מחזיקים בכרטיסים וזה עוד לפני פתיחת המכירה לאוהדי היריבה שמיועדים לשבת ביציעים 5-4, שם יש כ-4,800 מקומות נוספים. כעת, כאמור, מנסה האלופה למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לפגוע בכמה שפחות אוהדים. כבר עתה ברור שאם לא יחול שינוי בהוראות משרד הבריאות, יהיו מנויים שלא יוכלו להגיע לאצטדיון ובמועדון בודקים את כל ההיבטים הכלכליים והמשפטיים הנגזרים מההחלטה. בכל מקרה הצהובים עומדים בפני הפסד כספי שנאמד בכמה מילוני שקלים בשל מגבלת מכירת הכרטיסים.


אוהדי מכבי ת"א (דני מרון)

במכבי תל אביב בנו על כך שבלומפילד יהיה "סולד אאוט" בכל משחקי הבית, בעיקר בשל הרכב הקבוצות האטרקטיבי בפלייאוף העליון וכעת מסתמנת מציאות שונה לחלוטין. בעוד כחודש מהיום יארח הצהובים את משחק העונה נגד מכבי חיפה, התמודדות שכמובן הייתה אמורה להיערך מול יציעים מפוצצים וכעת לא ברור כמה אוהדים יוכלו להגיע לאצטדיון בשל אותן הנחיות.

דחיית המשחקים הביאה עמה גם חדשות טובות, בעיקר בכל הנוגע לשני הפצועים, אייל גולסה ואיתי שכטר, שירוויחו כעת זמן התאוששות נוסף. הקשר, שנתפר ברגלו בסיום המשחק נגד מכבי נתניה, היה אמור להישאר מחר מחוץ לסגל נגד הפועל חיפה והעובדה שהמשחק נדחה בשבוע, תעניק לו זמן נוסף להחלים והוא צפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

בנוגע לשכטר, דחיית המחזור משמעותית עוד יותר, שכן בשל הפציעה במפשעה ממנה הוא סובל, החלוץ היה בספק גדול למשחק העונה נגד הירוקים, שתוכנן ל-16 במרץ. כעת, עם סידור המשחקים החדש, המשחק נדחה לאחרי פגרת הנבחרת, כלומר לתחילת חודש אפריל, ובקרית שלום מאמינים שהוא יחלים עד אז ויוכל לעמוד לרשות המאמן ולדימיר איביץ'.


אמור להיות כשיר למשחק העונה. איתי שכטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי