ריאן, זובאס וליואיץ' שהו במצרים, אך לא ייכנסו לבידוד

מתיאה ליואיץ', אמיליוס זובאס
מתיאה ליואיץ', אמיליוס זובאס | אריאל שלום

שחקן ק"ש וצמד הזרים של בני יהודה נכחו במדינה השכנה בסופ"ש האחרון, אך בהתאם להנחיות משרד הבריאות רשאים להתאמן עם קבוצותיהם ולא ייכנסו לבידוד

(גודל טקסט)

איסמעיל ריאן מעירוני קריית שמונה וצמד שחקני בני יהודה, אמיליוס זובאס ומתיאה ליואיץ', ניצלו את הפגרה של הפלייאוף התחתון בסוף השבוע האחרון ובילו במצרים. היה קיים חשש גדול שהשלושה יצטרכו להיכנס לבידוד של שבועיים, אך לבסוף בקבוצות נרגעו והדבר לא ייצא אל הפועל.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, השחקנים רשאים להמשיך להתאמן עם קבוצותיהם. מחר (שני) צפויה לצאת הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן שכל אדם ששב מחו"ל יצטרך לעשות זאת, אך הדבר יהיה תקף החל ממחר.

צמד הזרים של בני יהודה היו בחופשה באילת, אך באימון שנערך היום הם סיפרו שבמהלך החופשה הם גם הגיעו לביקור קצר בטאבה, אך מאוחר יותר שינו את גרסתם וטענו שלא חצו את הגבול. במועדון הכתום הוציאו הודעה: "בשיחה שהתקיימה בין הבעלים של המועדון, ברק אברמוב, עם יו"ר המנהלת ארז כלפון ונציג משרד הבריאות, הובהר כי שני שחקני הקבוצה, מתיאה ליוייץ' ואמיליוס זובאס לא צריכים לשהות בבידוד.

גם עירוני ק"ש הוציאה הודעה דומה בנוגע לריאן: "לאחר בדיקה חוזרת מול משרד הבריאות ושיחה בין יו"ר המנהלת ארז כלפון והמנכ"ל ניקולס לב, למנכ"ל המועדון יוסי אדרי, השחקן איסמעיל ריאן רשאי להתאמן עם הקבוצה ואינו צריך לשהות בבידוד".


איסמעיל ריאן (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי