הפועל חדרה הגישה הצעה לגולדנברג, אך הוא בוחן אופציות נוספות

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

המגן, שנחשב לאחד משחקני המפתח של הקבוצה, זוכה להתעניינות מקבוצות נוספות ולא מן הנמנע שיעזוב בסיום העונה. הקבוצה תערוך הפנינג לאוהדים למרות התפשטות נגיף הקורונה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה אתמול (ראשון) לאימונים והחלה בהכנות לקראת פתיחת הפלייאוף התחתון בסוף השבוע הקרוב, כשהיא תארח ביום ראשון את סקציה נס ציונה. ראשי המועדון ובעיקר היועץ המקצועי אורן גולן שוחחו עם השחקנים והבהירו להם כי העונה טרם הסתיימה ושהמטרה המוצהרת היא לסיים במקום השביעי.

בחדרה מזה תקופה כבר נערכים לעונה הבאה וממשיכים בשיחות עם מספר שחקנים על הארכת ההתקשרות איתם, ביניהם המגן חגי גולדנברג. האחרון הגיע לחדרה בקיץ שעבר והפך לאחד משחקני המפתח העונה, כך שכושרו הטוב אף גרם למספר קבוצות בליגה להביע בו עניין. נציגיו של השחקן כבר קיבלו הצעה ראשונית מחדרה, אך נראה כי ישנן מחלוקות כספיות בין הצדדים וגולדנברג בוחן אופציות נוספות. "אנחנו מאוד רוצים את חגי שהפך גם לשחקן מאוד חשוב בחדר ההלבשה, אבל אין לנו תקציב גבוה ואנחנו פועלים לפיו", אמרו בחדרה.

בינתיים, הקבוצה תערוך היום הפנינג מיוחד לאוהדים לרגל חג הפורים. בתחילה דובר כי האירוע יבוטל בשל נגיף הקורונה, אך בחדרה החליטו להמשיך עם השגרה בהתאם לאישור של משרד הבריאות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי