ראשי חדרה ביקשו לקצץ בשכר, השחקנים השיבו בחיוב

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

הקבוצה חזרה לאימונים, במועדון פנו לחניכיו של מימר וליתר העובדים: "מבקשים מכם לקבל זאת בהבנה, במצב של חזרה לשגרה החוזים יכובדו". בארגון השחקנים מסרו: "אסור לחתום על שום מסמך כזה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
ליגת העל נמצאת בפגרה כפויה בשל התפשטות נגיף הקורונה, ובכל זאת שחקני הפועל חדרה חזרו היום (שלישי) לאימונים לאחר מספר ימי חופשה, זאת בהתאם להוראות משרד הבריאות ותומר שמירה על ההגבלות המתבקשות כמובן, אלא שלשחקנים חיכתה הפתעה לא נעימה. בדומה לבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שהודיע על קיצוץ בשכר, גם בהפועל חדרה מושפעים מהליך הקורונה.

בעקבות המגיפה ולאור חוסר הוודאות הכלכלי בתקופה הקרובה, פנו ראשי הקבוצה לשחקנים ולעובדי המועדון וביקשו מהם להסכים לקצץ בשכר למען המשך הפעילות הסדירה של המועדון במעין אולטימטום: "קצצו בשכר או שתשחררו", נאמר להם בשיחה, במהלכה הובהר להם כי הקבוצה נפגעה מבחינת התשלומים שהייתה צריכה לקבל לאור הפסקת המשחקים. 

"אנחנו מבקשים ממכם לקבל בהבנה את המצב הנתון. אם הוא יימשך זמן רב תהיה לנו בעיה לשלם את מלוא השכר", אמרו במועדון, שם ציינו שאם ישראל תוכל לחזור לשגרה והכדורגל יחזור כפי שהיה בדיוק – חוזיהם יכובדו על פי חוק. "אנחנו רוצים לתת את התמונה המלאה בפני השחקנים, כולם מחכים להתפתחויות".

שחקני הפועל חדרה. נענו לבקשה וקיצצו בשכר (אריאל שלום)

לשמחת ראשי הקבוצה, כולם הביעו נכונות לעזור ולקצץ. בארגון השחקנים הבהירו כי אף שחקן אינו מורשה לחתום על מסמך כזה ונטען עוד כי הוראה לגבי כל שחקני הליגה תצא לאחר פגישה של הארגון מול ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי