איזי הפתיע את השחקנים: "הבעלים הטוב ביותר בישראל"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

שחקני קריית שמונה קיבלו את שכר חודש מרץ, בתוספת בונוס לרגל חג הפסח: "שרצקי שוב הוכיח את גדולתו". וגם: האם ראדו גינסארי לא יעמוד לרשות הקבוצה במאבקי התחתית?

(גודל טקסט)

טרם ידוע מתי אם בכלל ליגת העל תשוב לפעילות לאור מגיפת מגיפת הקורונה, שממשיכה להתפשט בקצב מסחרר בארץ ובעולם. לפי הערכה אופטימית במיוחד, משרד הבריאות יאפשר לקבוצות בישראל לשוב לאימונים לאחר פסח ובמהלך חודש מאי הפלייאוף התחתון והעליון ייצאו לדרך.

בקריית שמונה, שנאבקת על חייה בליגת העל, ממתינים בדריכות להוראות של משרד הבריאות וחוששים בעיקר בנוגע לעתידו של ראדו גינסארי, לו חוזה בקבוצה הצפונית רק עד סוף חודש מאי. כידוע, שחקן ההתקפה הושאל הצטרף בהשאלה מקריליה סובטוב הרוסית במהלך חודש ינואר ולא מן הנמנע שהוא לא יעמוד לרשותו של המאמן קובי רפואה במהלך קרבות התחתית.

אםקריית שמונה תרצה שגינסארי יישאר במהלך חודש יוני, אז כאמור הליגה צפויה להיות משוחקת, היא תצטרך להגיע להסכמות מול השחקן ומול הקבוצה הרוסית, צעד אשר בשלב זה נראה תלוש בעיקר מבחינה כלכלית.

בתוך כך, שחקני הקבוצה הופתעו לגלות שמשכורת חודש מרץ כבר נכנסה לחשבון הבנק שלהם, בתוספת תלושים לרגל חג הפסח. "דווקא ברגעים הכי קשים, כשכל המשק נמצא במשבר, איזי שרצקי מוכיח כמה הוא גדול. הוא הבעלים הטוב ביותר בכדורגל הישראלי", סיפר אחד השחקנים.


לא צפוי לעמוד לרשות רפואה אם וכאשר הליגה תשוב לפעילות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי