מכבי חיפה צפויה להציע למרקו בלבול לחתום על חוזה חדש

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים פועלים להמשך ההתקשרות עם המאמן, לו חוזה עד סוף חודש מאי הקרוב. במקביל ובהתאם להנחיות, שחקנים שגרים סמוך למתחם האימונים יגיעו להתאמן בזוגות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה לעקוב בדריכות אחר ההנחיות של משרד הבריאות לגבי חזרה לפעילות מלאה, כאשר עד כה שחקני הקבוצה התאמנו בביתם באמצעות אופניים שקיבלו מהמועדון ובעזרת תכנית שהוכנה להם על ידי מאמן הכושר אורי הראל.

הירוקים החלו לערוך אימונים בהשתתפות שני אנשים בהתאם להנחיות, כאשר בתקופה הקרובה יגיעו למתחם האימונים רק שחקנים אשר מתגוררים בקרבתו. בהנחה שמשרד הבריאות יאשר זאת, גם שאר שחקני הסגל יגיעו למקום ויתאמנו עם חבר נוסף מהקבוצה, שככל אימון יתקיים כמובן בשעה אחרת במהלך היום. 

אם וכאשר הליגה תשוב, כאשר הערכות בשלב מדברות על חזרה לפעילות במהלך מאי או יוני, נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר יצטרך לקבל החלטה בנוגע לגבי המשך דרכו של מרקו בלבול. הקבוצה אמנם רחוקה שש נקודות ממכבי תל אביב, אך המאמן זוכה להערכה רבה מראשי המועדון לאחר שהוביל את הקבוצה למאבקי צמרת אחרי שנים של דשדוש.

תחילה דובר כי מכבי חיפה תמתין עם ההחלטה עד פתיחת הפלייאוף העליון, אולם כעת ראשי המועדון יצטרכו לזרז את ההחלטה מאחר שחוזהו של בלבול יסתיים בסוף חודש מאי. לפיכך ומתוך הבנה שהליגה תתחדש בקיץ, נראה שהמאמן יקבל הצעה חדשה בקרוב, כשאחת המטרות, מעבר להשלמת הפלייאוף העליון בצורה טובה, היא הכנת הסגל לקראת העונה הבאה. בנוסף, בכרמל יצטרכו לקבל החלטות גם לגבי מספר שחקנים, כמו ארנסט מאבוקה למשל, שמחזיקים באופציה לעונה נוספת.


מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי