במכבי חיפה מקווים לעזרה ממשרד החוץ: "אנחנו במלכוד"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אריאל שלום

הירוקים ממשיכים במאמצים להחזיר את עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר ניל קלארק לישראל ומעדיפים שהשניים ייכנסו לבידוד בביתם ולא במלונית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה במאמצים להחזיר את עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר ניל קלארק לישראל. כזכור, השניים שבו לפני מספר שבועות לאנגליה כדי לשהות לצד בני משפחתם במהלך פגרת הקורונה וטרם מצאו דרך לשוב לארץ. במקביל, הירוקים כבר חזרו לאימונים בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות וחסרונם של אנשי הצוות מורגש.

בכרמל ניסו להחזיר את השניים לפני כשבועיים, אך כידוע זרים אינם מורשים להיכנס לישראל עד ה-16 במאי בגלל הנחיות הממשלה שמטרתן למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. במטרה לזרז את המהלך, לאחרונה פנתה מכבי חיפה למשרד החוץ ולמשרד הבריאות במטרה למצוא פתרון. אם גרובס וקלארק אכן יקבלו את האישור המיוחד ויורשו להיכנס לישראל, הם כמובן ייאלצו להיכנס לבידוד בן שבועיים במלונית, צעד ממנו הירוקים מנסים להימנע ומעדיפים להכניסם לבידוד בביתם.

גרובס וקלארק אמנם נמצאים בקשר טלפוני קבוע עם בלבול ואחראיים לחלק משמעותי מתכנית האימונים הנוכחית של הקבוצה, אולם במכבי חיפה נערכים לאפשרות שליגת העל תשוב לפעילות ונחושים להחזירם במהרה. "אנחנו מקווים שהמשרדים השונים יבינו את המלכוד בו אנחנו נמצאים ויעזרו לנו למצוא פתרון", אמר גורם במועדון לספורט1. 


ניל קלארק באימון מכבי חיפה לפני פגרת הקורונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי