מעמדו של בלבול התערער: "הכנה גרועה למשחק והרכב מוזר"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

המאמן ספג ביקורת קשה ("לא יכול להיות שעלינו עם ארבעה בלמים") ועתידו שוב מוטל בספק. גם השחקנים לא יצאו נקיים. חזיזה עשוי לקבל דקות נגד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה קשה ופנים נפולות במכבי חיפה לאחר ההפסד הביתי אתמול (שבת) 2:1 להפועל ת"א בפתיחת הפלייאוף העליון. רגע לפני משחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום רביעי, הירוקים פישלו ובגדול ולאחר שהפער בצמרת צמח לתשע נקודות, בכרמל מבינים כי חלום האליפות נגוז.

במועדון אמנם ניסו לתרץ את ההפסד בכך שהעדר הקהל פגע בקבוצה בצורה ניכרת, שכן האוהדים הירוקים הם הכוח הגדול ולראייה הקבוצה של מרקו בלבול הפסידה גם להפועל באר שבע בביתה והודחה מגביע המדינה במשחק שנערך ללא קהל, אך לצד זה במועדון כעסו על היכולת ומי שספג את מרבית החיצים הוא המאמן.

לפני פגרת הקורונה היה נראה כי המאמן יזכה לקרדיט גם בעונה הבאה אך העובדה שהקבוצה כבר הודחה מהגביע והתרחקה מהאליפות עלולה להביא את ראשי חיפה למחשבה מחדש בנושא. בכל מקרה, כל צוות האימון צפוי לקבל הודעה על כך שחוזיהם שמסתיימים בחודש מאי יתארכו עד סיום הליגה.

ניקיטה רוקאביצה. חלום האליפות נגוז? (מאור אלקסלסי)

בלבול היה ביציע בזמן שפול גרובס עוזרו החליפו על הקווים. הירוקים אמנם חסרו ארבעה שחקני הרכב (נטע לביא וסאן מנחם המושעים ויובל אשכנזי ודולב חזיזה המורחקים), אך זה לא מהווה תירוץ ליכולת. חזיזה עצמו עשוי לקבל דקות נגד מכבי תל אביב כשההחלטה תתקבל באימון המסכם.

גורם במועדון אמר: "זה היה המשחק הכי גרוע בתקופה של בלבול במכבי חיפה. נראה כי ההכנה למשחק הזה הייתה גרועה. ההרכב בו שיחקנו היה מאוד מוזר". עוד הוסיפו במועדון: "לא יכול להיות שאנחנו עולים בהרכב עם ארבעה בלמים ומסיימים את המשחק עם ארבעה חלוצים ואין שום איזון".

ההפתעה הגדולה הייתה בכך שמקסים פלקושצנקו שתורגל בהרכב סמוך למשחק, פתח על הספסל ונכנס במחצית ביחד עם החלוץ ירדן שועה שגם כן פתח בשני משחקי האימון בשבועיים האחרונים. הקשר כבש שער אדיר כשעלה מהספסל אך זה לא הספיק כמובן.

פלקושצ'נקו. סופסל במפתיע (מאור אלקסלסי)

גם השחקנים ספגו ביקורת בעיקר על הגישה במהלך משחק: "זה לא היה נראה שהם (השחקנים) עלו עם רצון להילחם על האליפות. הייתה ציפייה לראות טירוף לבטח בדקות הראשונות וזה לא היה" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי