הפועל חיפה תבקש שוב את אלטמן בהשאלה, סגל חסר לקראת ב"ש

שרן ייני, תומר אלטמן
שרן ייני, תומר אלטמן | דני מרון

בכרמל חושבים על העונה הבאה וייפנו למכבי ת"א בעניין הקשר. אכזבה מג'וניור: "חבל שהוא לא מבין את הסיטואציה". ורמוט, בן בסט ומזרחי ייעדרו ברביעי. צפו בסילבס מתכונן למשחק: "רוצים לנצח ולשפר את ההרגשה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (שלישי) את האימון המסכם ואחריו יחליט המאמן חיים סילבס לגבי ההרכב שיפתח מחר (רביעי) במשחק הבית נגד הפועל באר שבע (20:15, שידור ישיר בספורט3). כבר לפני החזרה למגרשים הצהיר הבעלים יואב כץ כי הוא רוצה להילחם על המקום הרביעי והמפתח הוא לנצח במשחקי הבית. כזכור, הקבוצה מהכרמל פתחה את הפלייאוף עם הפסד 2:0 למכבי תל אביב.

סילבס יגיע למשחק בסגל חסר ללא אופיר מזרחי, גילי ורמוט והקפטן עדן בן בסט – כולם פצועים, כשגם שניר טליאס ואפיק קטן ייעדרו, כאשר מנגד הקשר לירן סרדל חוזר לאחר השעייה ואף עשוי לפתוח בהרכב. מי שבוודאות לא יהיה חלק מהסגל הוא הקשר פרנסיסקו גוניור שנפרד מהקבוצה לאחר שחוזהו הסתיים והוא סירב למתווה הקיצוץ שהוצע לו על יד המועדון.

בחיפה הביעו אכזבה מהקשר וציינו: "חבל שהוא לא מבין את הסיטואציה אחרי הקורונה. זה לבטח לא נותן לו נקודות זכות בכל קבוצה שבה ירצה לשחק בעתיד".  אגב, הקשר שהרשים במחצית הראשונה של העונה שוחח עם נציגיו ולא פסל אפשרות להמשיך ולשחק בקבוצה אחרת בישראל.

פרנסיסקו ג'וניור. במועדון התאכזבו (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך האדומים כבר חושבים על העונה הבאה וצפויים לפנות למכבי תל אביב כדי לבקש את הקשר תומר אלטמן בהשאלה גם בעונה הבאה. אלטמן פתח במשחק בשבת ובכלל זוכה לשבחים בקבוצה מהכרמל, לה אין כל אופציה על השחקן.

ובחזרה למשחק מחר, סילבס הצהיר כי המטרה של קבוצתו היא לנצח: "מדובר במשחק סופר-קשה מול קבוצה עם סגל נהדר, אך מצד שני אנחנו מגיעים הביתה ורוצים לנצח, רוצים להיראות טוב, רוצים לשפר את ההרגשה הלא ממש נעימה שליוותה אותנו אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב".

 
 
עוד אמר: אנחנו רוצים לשלב בין הרצון לנצח כאן ועכשיו לבין האפשרות לנסות דברים ולהוציא משהו מהתקופה הזו גם הלאה, גם מבחינת שחקנים וגם רעיונות. אני מקווה מאוד שניתן הופעה טובה".

חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי