בלבול: "יש פה שחקנים צעירים שלא רגילים למאבקי אליפות"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה למפגש נגד מכבי תל אביב, המאמן אמר: "שום דבר לא מהווה תירוץ, צריך לבוא למשחק מול מכבי תל אביב ולעשות הכל כדי לחזור לדרך שלנו". סלליך עשוי לרדת ספסל, גרשון ישחק במרכז ההגנה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חזרו היום (שלישי) לאימונים לאחר יום מנוחה ולמעשה ערכו את האימון מסכם לקראת משחק העונה, מחר בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. במכבי חיפה לא מתכחשים לעובדה שפער תשע הנקודות שנפער ערב המשחק הוא גדול ומשמעותי ומדברים על חשיבות המשחק גם כדי לשקם את הכבוד העצמי שנפגע משמעותית בהפסד להפועל תל אביב בשבת: "כל שחקן צריך להחזיר את הרוח שהייתה כאן ברוב העונה", אמרו במועדון.

המאמן מרקו בלבול, שיחזור לעמוד על הקווים אחרי העונש שריצה בשבת, גם יקבל בחזרה את המורחקים סאן מנחם ונטע לביא, אבל יחסר את עופרי ארד המוצהב כשגם רז מאיר יחסר כתוצאה מהפציעה שספג. הקשר דולב חזיזה צפוי להיכלל בסגל, לאחר שנטל חלק באימון הערב. עוד נראה כי סינטהו סלליך, שספג ביקורת קשה בעקבות המשחק, יירד לספסל. במכבי חיפה מספרים כי סלליך לקח קשה את ההפסד האחרון וזכה לשיחת עידוד מהסקאוט הראשי אלון חרזי. בלבול עשוי לפתוח בשיטת שלושת הבלמים, כך שעאיד חבשי, רמי גרשון וטרנט סיינסבורי צפויים לשחק יחד במרכז ההגנה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר בלבול: "אין ספק שההפסד להפועל תל אביב היה מאוד מאכזב בכל פרמטר. הפסד מאוד מאכזב ומאוד קשה. מה שחשוב זה לחזור לדרך שאפיינה אותנו, לשחק כדורגל טוב, יעיל והתקפי. אותו כדורגל שהחזיר את האוהדים לסמי עופר ולהאמין בקבוצה. יש פה הרבה שחקנים צעירים שלא רגילים למאבקי אליפות וכל משחק כזה ייתן להם עוד ניסיון במאבקי צמרת".


סלליך. יירד לספסל במשחק העונה? (מאור אלקסלסי)

עוד אמר המאמן: "אנחנו תמיד לומדים ורוצים להשתפר ולא משנה אם אנחנו מנצחים או מפסידים. נכון שהיו חסרים לנו שחקנים והיו אילוצים, אבל שום דבר לא מהווה תירוץ. צריך לבוא למשחק מול מכבי תל אביב ולעשות הכל כדי לחזור לדרך שלנו. השחקנים שלנו יודעים להרים את עצמם וזה מה שחשוב. יש לנו משחק מאוד מאוד קשה, מול יריבה מצוינת ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים ונחושים".

בהמשך ישיר לכך, במכבי חיפה העבירו הודעה מסודרת כי חוזיהם של אנשי הצוות המקצועי הוארכו בחודש ימים, עד סיום הליגה, כאשר בשבועות הקרובים יקבלו קברניטי הקבוצה ובראשם הנשיא יעקב שחר החלטה לגבי הצוות המקצועי בעונה הבאה, בידיעה שלמשחק מחר תהיה השפעה גדולה על ההחלטה שתקבע אם מרקו בלבול ימשיך בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי