מכבי ת"א הודיעה: הכדורגלנים החשודים יצאו לחופשה זמנית

מתחם האימונים מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | ספורט1

פרשת הקטינות: לקראת הגעת השניים לחקירה בחשד לעבירת מין, נמסר מהמועדון: "בבוא העת נפעל במסגרת הליכים פנימיים, לטובתם ולטובת המועדון הם ייצאו לחופשה זמנית". דיווח: נבדק חשד לשיבוש הליכי חקירה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התכנסה הערב (שבת) לאימון נוסף לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע (החל מ-20:40 בספורט4), אבל עוד קודם לכן נערכה שיחה עם שני שחקני הקבוצה החשודים בקיום יחסי מין עם קטינות ובהחלטה הדדית, כך על פי הודעת המועדון, הוחלט שהם ייצאו לחופשה זמנית.

"הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר. בהמשך לכתבות שפורסמו בשבוע האחרון, התמקדנו באיסוף מידע ובהתנהלות על פי הנהלים של הרשויות הרלבנטיות החוקרות את הנושא. עם כל הקושי שבדבר, אנו סבורים כי בשלב זה חשוב להמתין בסבלנות ולאפשר להליכים להגיע לכדי מיצוי באין מפריע", הודיעה הערב מכבי תל אביב.

"המועדון יעקוב מקרוב אחר כל ההיבטים של ההליך ויפעל בהתאם לממצאים ברגע שיהפכו לזמינים. עמדת המועדון אינה משתמעת לשתי פנים בגינוי חריף של כל התנהגות לא חוקית, גזענית, מפלה מכל סוג שהוא, או כזו שאינה הולמת את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. המועדון ימשיך כתמיד לדבוק בהתנהלות על פי חוק, כמו גם על פי ערכים וסטנדרטים התנהגותיים אותם אנו רואים ככאלה המשרתים את טובת המועדון.

"בבוא העת נפעל במסגרת הליכים פנימיים, ובנושא זה ערך המועדון פגישה עם השחקנים בה נקבע באופן הדדי לטובתם וטובת והמועדון על יציאתם לחופשה זמנית שתאפשר להם לטפל בנושאים שונים הקשורים לאירוע ולמועדון להתמקד, בין שאר הדברים, בכדורגל. המועדון מגנה בכל תוקף את הניסיונות להשמיץ כל צד במהלך הליך זה".


מתחם האימונים בקריית שלום (אבשלום ששוני)



כפי שדווח אמש על ידי העיתונאי אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה ב"חדשות 13", המשטרה גילתה פרטים חדשים ולפיהם ההיכרות בין הכדורגלנים החשודים לאותן צעירות החלה במסיבת יום הולדת של כדורגלן אחר לפני כחודש, מסיבה בה נכחו כ-70 איש ובהם כדורגלנים רבים. החשד הוא שהיו כמה מפגשים בין הקטינות לבין הכדורגלנים, וייתכן כי מדובר בכדורגלנים נוספים מלבד שני שחקני מכבי תל אביב החשודים ועל כן עשויים בנוסף לשני שחקני מכבי ת"א גם כדורגלנים אחרים להגיע למתן עדות.

במקביל, הערב פרסמה הדס גרינברג במהדורת החדשות של "כאן 11" שעל פי החשד אחד משני החשודים מחק ראיות ממכשיר הנייד שלו, כך על פי גורם הבקיא בפרטי החקירה. עוד נטען על פי אותו גורם במהדורת החדשות כי הראיות שנמחקו על ידי אותו שחקן במכבי תל אביב מעידות על קשר בינו לבין הנערות, ביניהן התכתבויות ותיעודים נוספים. "המידע בדבר מחיקת הראיות הועבר למשטרה ובחקירתו מחר יבדק חשד לשיבוש הליכים", הוסיפה גרינברג.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי