דריכות בהפועל חיפה: "מכבי ת"א תצטרך להזיע כדי לחגוג עלינו"

חיים סילבס
חיים סילבס | אריאל שלום

בכרמל ינסו למנוע מהצהובים זכייה באליפות בסמי עופר (שלישי, 20:45, ספורט4): "מכבדים אותם, אבל יש לנו את הרצונות שלנו". ורמוט בסגל. כץ צפוי להתנות חידוש חוזים בחזרת קהל, סילבס יחתום עד סוף השבוע

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח מחר (שלישי החל מ-20:45, ישיר בספורט4) את מכבי תל אביב ותקווה למנוע מהצהובים לזכות באופן רשמי באליפות. "אנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל יש לנו את הרצונות שלנו והם יצטרכו להזיע כדי לחגוג על חשבוננו", הבהירו במועדון. כידוע, איביץ' וחניכיו יבטיח את הזכייה בתואר אם ישיגו תוצאה טוב יותר מאשר זו שתשיג מכבי חיפה במשחק המקביל בבלומפילד מול הפועל תל אביב. 

המאמן חיים סילבס דיבר על פערי הרמות: "אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי איכותית ומגיע לה שאפו על הזכייה באליפות. אבל אנחנו מבחינתנו רוצים לעשות את הדרך שלנו ולא יהיה חכם לדבר. נבוא צנועים. אנחנו יודעים גם לכבוש וגם להוציא נקודות ממכבי תל אביב".

על עזיבת גידי קאניוק: " גידי היה דמות מרכזית גם מקצועית וגם חברתית ואנחנו מאחלים לו בהצלחה. זה טבעי שיש שינויים בסגל בסיום העונה והפועל חיפה בנויה בצורה בריאה. שחקן זה או אחר לא צריך להשפיע משמעותית על היכולת ובכל מקרה כל שחקן שמפנה מקום אז צריך מישהו שיתפוס את מקומו ונקווה שיהיו שחקנים שיתפסו את המקום של קאניוק".

גילי ורמוט. חוזר לסגל (אודי ציטיאט)

 

בפן המקצועי, נראה כי  סילבס לא יבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים. במרכז ההגנה יפתח גיא משפתי לצידו של מיקי סירושטיין, כאשר הבלם ניסו קפילוטו יעבור ניתוח ארטרוסקופיה וצפוי לעמוד לרשות הקבוצה רק בעונה הבאה. התלבטות נוספת היא במרכז השדה, שם נאבקים סער פדידה וגל אראל על המקום ב-11. בחלק הקדמי, על חשבונו של גידי קאניוק שעזב לטובת קדנציה נוספת מעבר לים, יעלה נס זמיר שכבר כבש העונה שער דרמטי נגד מכבי תל אביב. זמיר חוזר לאחר השעיית צהובים ומי שעוד בסגל הוא גילי ורמוט שהחלים מהפציעה. הקשר גילי ורמוט ישוב לסגל לאחר זמן רב.

 
לירן סרדל התייחס אף הוא למשחק: "אני חושב שאנחנו ומכבי ת"א נמצאים כושר הטוב בפלייאוף. מכבי היא הקבוצה הטובה בליגה וכבר מחכים שמישהו ינצח אותם ונקווה שזה יהיה אנחנו. חזרנו טוב מפגרת הקורונה, יש אווירה טובה באימונים".

במקביל, בהפועל חיפה רוצים להגביר את קצב ההכנות לקראת העונה הבאה. סילבס צפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע, כאשר החוזה של המאמן נמצא על שולחנו של הבעלים יואב כץ. כשזה יקרה, השניים יתחילו לקיים שיחות מול שחקני הסגל שאינם מחזיקים בהסכם לעונה הבאה אך נמצאים בתכנית של הצוות המקצועי.

לירן סרדל (מאור אלקסלסי)

בין השאר מדובר באראל, זמיר, משפחתי ואלמוג בוזגלו. במועדון צפויים להתנות את החוזים החדשים בהכנסת קהל בעונה הבאה: "העובדה שמשחקים נערכים בדלתיים סגורות היא מכה כלכלית. אנחנו בחוסר ודאות לגבי מה יהיה וכולם יצטרכו להתגמש", הסבירו בקבוצה. 

כשסילבס עצמו נשאל על הסגל לעונה הבאה, ענה: "יש דברים מעודדים העונה והפועל חיפה צריכה להמשיך בקו שלה. באופן עקרוני יש כאן גרעין טוב שצריך להוביל את המועדון ולא צריך הרבה שינויים. בינתיים יש לנו 5 משחקים ויש עוד המון מה להרוויח ונסיים את העונה אז נחשוב על העונה הבאה".

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, אלי בלילתי, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה, נס זמיר, אלמוג בוזגלו ויאקוב סילבסטר. 


נושא הקהל מדיר שינה מעיניו. יואב כץ (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי