תקרית בין שועה לגרובס, החלוץ נותר מחוץ לסגל של בלבול

מרקו בלבול
מרקו בלבול | לירון מולדובן

מאמן מכבי חיפה שוקל להציב בהרכב מול הפועל ת"א בשלישי את סלליך שכבש שער הנצחון מול ב"ש. החלוץ כעס על החלטה של עוזר המאמן והוצא מהסגל. גורם בקבוצה: "ההשתהות בנושא המאמן פועלת לטובת בלבול"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון באשדוד על הפועל באר שבע, מכבי חיפה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שלישי ב-21:00) באצטדיון בלומפילד מול הפועל תל אביב. באימון הקל שנערך אתמול, המאמן מרקו בלבול שיבח את חניכיו על היכולת ב-0:1 על הקבוצה מבירת הנגב ונראה מחויך לאחר שהשיג שלוש נקודות לראשונה במסגרת הפלייאוף העליון.

שוב לא שקט בגזת ירדן שועה. לקראת סיומו של האימון המסכם, התרחשה מיני תקרית בין שועה לבין עוזר המאמן פול גרובס, שלא שרק לעבירה לטובת החלוץ שלא אהב זאת והגיב בכעס. יש לציין כי החלוץ סיים את האימון, אולם לא ייכלל בסגל למשחק. כזכור, שועה נעדר מהניצחון על הפועל באר שבע בעקבות סדרה של עבירות  משמעת וגם הפעם לא יזכה לשבת על הספסל או לשחק.

"זה היה חשוב מאוד לביטחון העצמי של השחקנים וגם לביטחון של מרקו", אמרו במכבי חיפה בנוגע לניצחון על באר שבע. במקביל, במועדון ממתינים להחלטתו הסופית של הנשיא יעקב שחק לגבי זהות המאמן לעונה הבאה, כאשר ההערכה היא שהנושא יגיע לסיומו בימים הקרובים. המועמד המוביל לתפקיד, כך מסתמן, הוא עדיין אקס הפועל באר שבע, ברק בכר.

למרות זאת, במכבי חיפה ישנם גורמים שסבורים כי העובדה שטרם יצאה הודעה מעידה על כיוון חשיבה אחר. "כהרגלו, שחר לא לוקח החלטה פזיזה, הוא מקפיד להביט על התמונה המלאה, בטח בתקופת הקורונה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית. בכל מקרה, ההשתהות בנוגע להכרזה על המאמן פועלת לטובת בלבול", הסביר גורם במועדון הירוק.


ממתין להחלטה. מרקו בלבול (לירון מולדובן)

לאחר ההחלטה בנוגע לזהות המאמן, שכאמור צפויה להתקבל ממש בקרוב, במועדון מתכננים להמשיך להאיץ את נושא הרכש לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1 המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה כבר הגיע להבנות על המשך דרכו במכבי חיפה ובקרוב יתחילו ראשי הקבוצה לקיים שיחות עם סינטיהו סלליך, שיסיים את חוזהו בתום העונה. כידוע, הירוקים מחזיקים באופציה להאריך את ההתקשרות.

בלבול אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט, כמו כל משחק בפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום וביכולת הטובה שהצגנו מול הפועל באר שבע. השחקנים נחושים מאד ואנחנו נגיע, כמו לכל משחק, לעשות הכל ולנצח".

קפטן הקבוצה, נטע לביא, הוסיף: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה. חשוב לנו לסיים אותה בדרך הטובה ביותר שיש. חשוב שנמשיך מחר מול הפועל תל אביב, את היכולת מהמשחק בשבת. מצפה לנו משחק לא פשוט ונעשה הכל כדי לנצח".

 


עדיין המועמד המוביל. ברק בכר (אריאל שלום)

על פי האימון המסכם, נראה כי בלבול ימשיך עם הרכב דומה לזה שפתח מול באר שבע וההתלבטות היחידה שקיימת היא בין יאניק וילדסחוט לסינטיהו סלליך. האחרון, כזכור, כבש את שער הבכורה שלו העונה ואת שער הניצחון מול הדרומיים.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסבורי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, דולב חזיזה, סינטיהו סלליך (יאניק ווילדסחוט) וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי