גולדהאר לא יגיע לגמר: צריכים לסיים את העונה בגדול

גולדהאר עם וידיגאל. הפגנת כוח ברורה של מכבי תל אביב
גולדהאר עם וידיגאל. הפגנת כוח ברורה של מכבי תל אביב | צילום: אתר רשמי מכבי תל אביב

בעלי מכבי תל אביב לא יגיע למפגש עם בני יהודה ב-20:45 ומסר: "בניתי קבוצת בעלת אופי בשנים האחרונות, רוצה לסיים אותה בגדול ולהביט קדימה"

(גודל טקסט)
בעלי מכבי תל אביב, מיץ גולדהאר החליט שלא להגיע לגמר הגביע (20:45) מול בני יהודה, אך מסר הודעה למועדון באמצעות האתר הרשמי שלו: "בשל עניינים עסקיים ואישיים, לא אוכל לצערי, להיות בגמר גביע המדינה.  אך עם זאת, אצפה במשחק מטורונטו, כפי שאני עושה בכל המשחקים בהם נמנע ממני להיות נוכח".


גולדהאר התייחס למהלך העונה: "הייתה לנו עונה מורכבת, עונה בה התמודדנו עם לא מעט קשיים. עכשיו עלינו לנסות לסיים אותה בגדול ואז להביט קדימה.

בשבע השנים האחרונות, התמקדתי בבניית קבוצה כשרונית מאוד אך חשוב מכך קבוצה בעלת אופי; הכוונה לקבוצה הלוחמת בכל דקה, מפגינה כבוד כלפי החולצה של מכבי, כבוד כלפי חברים לקבוצה, כבוד כלפי הצוות והאוהדים. זו המכבי שמעניינת אותי ואני מאמין שזו המכבי שמגיעה לאוהדים".


ואיך אפשר בלי מסר מנצח? "ברוח זו אני מצפה לראות את הקבוצה שלנו נלחמת הערב באיצטדיון טדי על גביע המדינה על מנת למלא את כולנו בתחושת גאווה. אני ממשיך ליהנות בכל פעם מחדש לראות את התמיכה הבלתי מעורערת שנותנים לנו האוהדים, ואני יודע כי עם תמיכה כזו אנחנו מסוגלים להגיע להישגים רבים, היום ובעתיד. אני מחכה להגיע לישראל מוקדם ככל האפשר. יאללה מכבי".


כ
יזכו לחגוג? גולדהאר וקרויף (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי