שופטי העתיד של ישראל ליוו את צוות השיפוט בגמר הגביע

אלי חכמון
אלי חכמון | אתר רשמי

נועם פיאמנטה ויונתן שויצר היו צמודים לחכמון והצוות שלו במשחק בין מכבי ת"א לבני יהודה. חכמון: "נהנינו לחלוק רגעים משמעותיים עם דור העתיד"

(גודל טקסט)
יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, והמנכ"ל יריב טפר, השיקו אתמול (חמישי) במעמד גמר גביע המדינה יוזמה חדשה, במסגרתה שני שופטים צעירים ומצטיינים מלווים את צוות השיפוט הבכיר שמנהל את המשחק היוקרתי.

 

שני השופטים שזכו להזדמנות הנדירה הם נועם פיאמנטה ממחוז צפון ויונתן שויצר ממחוז מרכז. השניים היו צמודים לשופט הראשי אלי חכמון ולצוות המלא שלו (עוזרי השופט דודו ביטון ומתי יעקובוב, שופטי הרחבה זיו אדלר ואיתן שמואלביץ' והשופט הרביעי גל לייבוביץ'), החל מההגעה לטדי ועד לשיחת הסיכום המקצועית של הצוות בשעות המאוחרות לאחר המשחק.


 

חכמון אמר: "אני מרגיש שמלבד הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לנהל את גמר גביע המדינה, אני והצוות שעבד עמי נהנינו מאפשרות לחלוק רגעים משמעותיים עם דור העתיד של השיפוט בישראל. נתנו להם הרגשה של שותפות מלאה, אם לגבי ההכנה, ההתנהלות טרם פתיחת המשחק, טיפים חשובים במחצית ואפילו דו קרב פנדלים. זאת חוויה חד פעמית – עבורם ועבורנו. אין לי ספק שרגעים כאלה גורמים לכל שופט צעיר לחלום על היום בו הוא יגיע למעמד של ניהול משחק כל כך יוקרתי".

 

"לגבי המשחק עצמו, חשוב לי להודות לשותפים שניהלו אותו יחד אתי. התכוננו למשימה ואני חושב במלוא הצניעות שעמדנו בה בכבוד. היה מרגש לפגוש את נשיא המדינה, שרת התרבות והספורט ולשמוע מהם ומאחרים מחמאות. הן מגיעות לכל האיגוד".

 

טפר: "אלי והצוות שעבד אתו עשו משחק מצוין. הם ידעו לעמוד באתגר הגדול, במתח ובמעמד המחייב. זה היה מבחינתנו אקורד סיום מצוין לעונה מרשימה נוספת ואני מתחייב שנמשיך לשאוף כל הזמן למצוינות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי