בני ממב"ע היממה את נורדיה, בני מוסמוס הדיחה את בני לוד

הפועל רמת גן
הפועל רמת גן | עד אבישי

סיבוב ז' בגביע המדינה: הקבוצה מליגה ב' חגגה עם 1:3 היסטורי בטדי, הקבוצה מליגה ג' חגגה בתום 3:4 דרמטי בפנדלים. עידן סרור להט עם צמד ב-1:2 של בית"ר כפ"ס על בית"ר תל אביב/רמלה. שפרעם הדיחה את נשר

(גודל טקסט)

כמו בכול שנה, סיבוב ז' בגביע המדינה הביא איתו הפתעות מרשימות. היום (שלישי) יצא לדרך הסיבוב עם ההעפלה של הפועל כאוכב מליגה ב', שהדיחה את הפועל בית שאן מליגה א'. גם בני ממב"ע הגולן והגליל הצליחה להמם את נורדיה ירושלים עם תצוגה מרשימה בטדי, אחרי שהדיחה בסיבוב הקודם את אסי גלבוע, והיא בפעם הראשונה עוברת את שלב סיבוב ז' בגביע המדינה.


בית"ר כפר סבא, מליגה א', סיפקה תצוגה מרשימה כשהדיחה את בית"ר תל אביב/רמלה. הפתעה נוספת הגיעה מצד הפועל שפרעם, שמחקה יתרון, קבעה מהפך והיממה את עירוני נשר. מלבדן, גם הפועל פתח תקווה, הפועל רמת גן, מכבי אחי נצרת וסקציה נס ציונה העפילו לשלב הבא. מוקדם יותר, מ.ס. כפר קאסם והפועל ניר רמת השרון גם הבטיחו את הכרטיס לשלב הבא.

 


הדרמה הגיעה לשיאה בשני מגרשים. הפועל עפולה והפועל נצרת עילית לא הצליחו להבקיע במשך 120 דקות, והגיעו לקרב פנדלים. עפולה שרדה את המותחן עם 2:3 בפנדלים כאשר אבי איבגי הפך לגיבור הטרגי עם החמצת פנדל רשלנית. הפועל בני מוסמוס סחטה מבני לוד 2:2 דרמטי בתום 120 דקות. המפגש הגיע לדו קרב פנדלים נוסף, אותו צלחה הקבוצה מליגה ג' עם 3:4 דרמטי. 


תוצאות נוספות:

הפועל רמת גן – מכבי קבילו יפו 0:1, לר"ג: ניר שרון (43). 

הפועל פתח תקווה – מועדון ספורט דבוריה 1:2, להפועל פ"ת: חיים איצרין (36), עמירן שקלים (41), לדבוריה: ויאד עזיזה (85).  

בית"ר תל אביב/רמלה – בית"ר כפר סבא 2:1, לבית"ר ת"א/רמלה: אבישי כהן (53), לכפ"ס: עידן סרור (44, 51 בפנדל).   

מכבי אחי נצרת – עירוני אור יהודה 0:3, לאחי נצרת: מייקל סיטון (18), מורד אבו ענזה (43), מוחמד חטיב (76). 

סקציה נס ציונה – מכבי הרצליה 0:3, לנס ציונה: דניאל תרועה (11), סהר לוי (43), יוסי אסייג (91).  

נורדיה ירושלים – בני ממב"ע הגולן והגליל 3:2, לממבע: נאג'י אבו ג'אבל (23, 55), ג'ואד אבו סלאח (63), לנורדיה: אופיר עמרם (28), אסי גובזה (87). 

עירוני נשר – הפועל שפרעם 2:1, לנשר: אלירן רוחנא (22), לשפרעם: אחמד דיאב (77), עבד מורג'ן (91).  
הפועל עפולה – הפועל נצרת עילית 0:0 (2:3 בפנדלים). 
הפועל בני מוסמוס – בני לוד 2:2, (3:4 בפנדלים). לבני לוד: דייגו סליס (20), אנס דאבור (101), למוסמוס: מוחמד סלאח (91), אמיר מחאג'נה (91). 

 

חגיגה ברמת גן. שחקני הפועל ר"ג (עדי אבישי) 


יש הרכב! pic.twitter.com/42BJuSniFU

— בית"ר נורדיה ירושלים (@BetarNordia) December 19, 2017
 

הפועל בית שאן מסילות – הפועל כאוכב 3:0
הפתעה גדולה בבית שאן, כשהקבוצה מליגה ב' צפון המשיכה את המסע שלה אחרי ה-1:2 על מכבי דלית אל כרמל בסיבוב הקודם. אסעד עמאשה (21), עלי חבביבאלה (38) ומוחמד אבו ריא (87) כבשו והדהימו את הקבוצה תחתית ליגה א'. מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה הציגו שחקני כאוכב משחק משובח. כאוכב מאומנת על ידי המאמן סלאח נמארנה שאימן בעבר גם באחווה עראבה. 


חלק מכוכביה הם השחקנים שכבשו את שלושת השערים, אבו ריא ששיחק שנים רבות בליגה א', חביבאללה שנחשב בעברו לאחד הכשרונות הגדולות במכבי אחי נצרת ואסעד עמאשה, האח של וויאם עמאשה, חלוץ העבר של מכבי חיפה. שחקנים מוכרים נוספים הם עלי זבידאת ששיחק בעבר בבני סכנין ונביל עלי. עמאשה אמר לאחר הניצחון: "אני מאושר מהניצחון ומהחבריה שעובדים על המגרש. אני מאושר לנצח בבית שאן ותמיד ידענו שננצח קבוצה בליגה. עבורי אני רוצה לקבל את מכבי חיפה וזאת תהיה גם סגירת מעגל גם עבור אחי".



הפועל כאוכב. הסינדרלה מליגה ב' (האתר הרשמי)


הפועל כפר שלם – הפועל ניר רמת השרון 3:1
במשך דקות ארוכות נראה היה שחיים שאבו הולך להיות מובך מול הקבוצה הקטנה מליגה א', אבל בסופו של דבר דור כוכב (43), עמית מגוז (57) ובן בן יאיר (60) מחקו את שער היתרון של איתן אהרן (19 בפנדל). הקבוצה מהשרון ממשיכה את המומנטום אחרי הניצחון הגדול על הפועל כפר סבא בליגה.


הפועל איכסל – מ.ס כפר קאסם 2:0

המפגש הצמוד של הקבוצות מליגה א' הסתיים בניצחון קשוח של החבורה של סמיר עיסא בזכות שערים של בן בוטבול (81 בפנדל) ואוהד אדלשטיין (90). המנצחת תקווה לקבל הגרלה נוחה בסיבוב הבא ולהיות הסינדרלה של הגביע לשנת 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי