שוהם: זכיתי כבר פעמיים בגביע, אבל כמאמן זה מרגש

נועם שוהם
נועם שוהם | פייסבוק רשמי

מאמן בית"ר כפר סבא מליגה א' יגיע לטדי (חמישי, 19:05) במטרה להפתיע את קטמון שתעלה בהרכב חסר מאוד. זדה, מאמן המארחת: "נגיע נחושים על מנת להתקדם במפעל"

(גודל טקסט)

המשחק בין הפועל קטמון לבין בית"ר כפר סבא (טדי, 19:05) מסומן כמשחק שיכול לספק את ההפתעה בסיבוב ח'. קטמון אמנם מצליחה בליגה הלאומית כאשר היא מדורגת במקום הרביעי אך התקשתה בסיבוב הקודם של הגביע מול רובי שפירא חיפה מליגה א' צפון ואילו כפר סבא מדורגת בצמרת ליגה א' דרום והדיחה בסיבוב הקודם קבוצה מהלאומית, בית"ר תל אביב רמלה.

בקטמון יש רשימת חסרים לא קטנה הכוללת נועם חפצדי (צהובים) מיקו ממן, אריאל הדר, ירואן טסלר וקובי בן חמו (פצועים). בכל זאת במועדון הירושלמי מקווים כי השחקנים המנוסים דוגמת אבירם ברוכיאן ורן יצחק בתוספת שני הזרים יידעו לעשות את ההבדל ולהעביר את הקבוצה לשלב הבא. מאמן הקבוצה, ליאור זדה: "במשחק גביע אין משמעות ליחסי הכוחות. המטרה היא לעבור ולא חשוב איך משחקים ומי משחק. מדובר במשחק קשה וחזק נגד יריבה מאומנת אבל אנחנו נבוא נחושים במטרה להתקדם במפעל".

מהצד השני בכפר סבא מאמינים כי מעבר לחוויה לשחק בטדי יש להם את היכולת גם לנצח ולהדיח את קטמון. בקבוצה מאמינים כי השוער הצעיר טמיר ללו, השייך לנבחרת הצעירה של ישראל, ובתוספת שחקנים המנוסים כמו סולי צמח ועידן סרור יידעו להעביר את ההוראות הנכונות במגרש. מאמן הקבוצה, נועם שוהם: " ההכנות לקטמון הן כמו ההכנות לכל משחק אחר. ברור לנו שקטמון קבוצה מצוינת ולדעתי יש לה את אחד הסגלים האיכותיים בליגה הלאומית. אנחנו עבדנו וחידדנו את המערך שלנו ושמנו דגשים על החוזקות של קטמון. אנחנו לא נסתגר ונשחק כמו ששיחקנו מתחילת השנה".


ברוכיאן. בקטמון בונים על הניסיון שלו (אודי ציטיאט)

שוהם, שהיה בעברו שחקן מכבי תל אביב הוסיף: "יש התרגשות ומוכנות גדולה אצל השחקנים וגם אצלי, על אף שכבר זכיתי בשני גביעי המדינה וגם הפסדתי בשני גמרים. כמאמן זה פשוט שונה. אני סומך על השחקנים שלי שיבואו ויתנו מעצמם. לא בכל יום שחקנים בליגה שלנו מגיעים למשחקים מרגשים והם יעשו הכל כדי שנעפיל שלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי