משחק הגביע בין הפועל שפרעם לבני מוסמוס עלול להידחות

גביע המדינה
גביע המדינה | ערן לוף

בשל מזג האוויר הסוער שצפוי לפקוד את ישראל במהלך סוף השבוע, ככל הנראה תנאי המגרש בשפרעם לא יאפשרו את קיום המפגש. משחקי ליגות ב' ו-ג' צפויים להידחות, הנוער בספק. מאמן כאוכב: "נהנה מהשירים של אייל גולן"

(גודל טקסט)

המשחק במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה בין הפועל שפרעם להפועל בני מוסמוס שאמור להתקיים מחר (שישי, 14:00), עשוי להידחות ליום ראשון (13:00) אם תנאי המגרש בשפרעם לא יאפשרו את קיומו של המשחק בגלל תנאי מזג האוויר החריגים הצפויים בסוף השבוע, כך הודיעה הבוקר ההתאחדות לכדורגל.

בשל תנאי מזג האוויר הצפויים נדחו כל משחקי ליגות ב' ו-ג' ומחלקות הנוער שהיו אמורים להתקיים ביום שישי. משחקי יום שבת בליגות ב'-ג' ייערכו כסדרם אם תנאי המגרש יאפשרו זאת. לגבי משחקי השבת במחלקות הנוער תתקיים הערכת מצב ביום שישי בצהריים ותתקבל החלטה בהתאם.

אחרי שהמשחק יתקיים, מתי שזה יקרה, תהיה בשלב הבא לפחות קבוצה אחת מהליגות הלא מקצועניות. בשפרעם לא מקלים ראש ביריבה מליגה ג', במיוחד שמוסמוס עברה בדרך את הפועל ירושלים ובני לוד. מאמן שפרעם, איברהים אבו רקייק, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתמודדים מול יריבה ראויה. כאשר הפועל ירושלים קיבלו את מוסמוס הם שאגו משמחה וכאשר בני לוד קיבלו את מוסמוס אז הם חשבו שבאים לטיול. גם הפועל ירושלים וגם בני לוד חטפו סטירה ואנחנו לא רוצים להיות כאלה. מוסמוס קבוצה טובה עם מאמן מנוסה וצפוי לנו קרב לא פשוט".

הפועל כאוכב חוגגת
הפועל כאוכב חוגגת. תדהים בדרל לשמינית? (הפועל כאוכב)

בשפרעם חוששים רק כי מזג האוויר הכבד שצפוי ביום שישי יגרום לדחיית המשחק. מהצד השני במוסמוס בעיקר כועסים והכעס הוא על אנשי שפרעם. במוסמוס טוענים כי קהל רב שלהם רוצה להגיע למשחק כפי שקרה במשחקים הקודמים כאשר אז הגיעו יותר מ-1,500 אוהדים אך בשפרעם סירבו להעביר את המשחק לאצטדיון גדול יותר והקצו רק 200 כרטיסים עבור אוהדי מוסמוס.

מאמן הקבוצה, נאסים אגבריה, אמר לקראת המשחק: "יש התרגשות אבל יש גם אכזבה מההתנהגות של שפרעם. גביע אמורה להיות חגיגה לקהל וחבל ששפרעם מונעים זאת. שפרעם קבוצה טובה שנמצאת בכושר מצוין והיא לא הפסידה כבר יותר מחודש. ננסה לעשות את המקסימום כמו שעשינו בשלבים הראשונים ומקווים לעלות לשלב הבא. לצערי כנראה ניאלץ להסתדר בלי שחקנים משמעותיים כמו עלי סלאח ומוחמד סלאח כאשר גם דיבי מראדונה בספק".

הפועל מרמורק- הפועל כאוכב
גם הפועל כאוכב רוצה להמשיך את המסע שלה בגביע המדינה. הקבוצה מליגה ב' שמוליכה את הליגה עברה בשלב הקודם את הפועל בית שאן וציפתה לארח קבוצה גדולה, אבל במקום זה תצא למשחק חוץ מול הקבוצה מהליגה הלאומית. לפני שבועיים ספגה כאוכב מכה קשה כאשר החלוץ שלה, מוחמד אבוריא, נפצע וייעדר מספר חודשים.

אביסידריס
אביסידריס. חיזוק בזמן (הפועל מרמורק)

למזלה של כאוכב יש לה חלוץ נוסף והוא אסעד עמאשה מקווה להפתיע את היריבה. סלאח נמארנה: "התרגשות תמיד ומפעל הגביע הוא תוספת לעונה המצוינת שלנו יהיה מאוד קשה מול קבוצה מהליגה הלאומית אבל אנחנו בעיקר מסתכלים על הליגה. אנחנו מקווים שנשמח בסיום ונהנה מהשירים של אייל גולן". מהצד השני מרמורק צירפה לאחרונה את הקשר שלומי אביסידריס שאמור להיות בסגל למשחק. במועדון גם רוצים להתחזק בקשר נוסף במועד ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי