קריית שמונה חוששת מעפולה: "אם נודח, יהיה זעזוע רציני"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

קבוצתו של חיים סילבס, אחרי שלושה הפסדים רצופים, לא מקלה ראש ביריבה מהלאומית, כשגם מזג האוויר הסוער גורם לדאגה בקרב המועדון. האורחת תגיע בהרכב חסר, אך עם אמונה: "הגענו כבר לחצי הגמר בעבר"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

משחק גביע המדינה בין עירוני קריית שמונה לבין הפועל עפולה (שישי, 14:00) יעמוד בסימן המאמן חיים סילבס. האחרון סיים את קריירת המשחק שלו בבירת העמק ואף התחיל שם את קריירת האימון שלו – כך שלא במקרה שגם כיום נחשב סילבס לאחד הסמלים של עפולה.

למעשה, סילבס נערץ במיוחד בעפולה גם לאור העובדה שהוביל לשינוי במועדון ,שלאחר שנים רבות בליגות הנמוכות הצליח להעפיל לליגה הלאומית. "אנחנו אוהבים ומכבדים את חיים, אבל לא פחות מזה רוצים לעלות שלב" אמר יו"ר עפולה דני אסולין והוסיף: "יש לנו קבוצה מצוינת שהוכיחה כי היא יכולה להתעלות במשחק אחד וננסה לעשות את המקסימום. אנחנו גם זוכרים לטובה את המפעל והגענו כבר לחצי הגמר". מבחינה מקצועית יחסר המאמן אופיר חיים את הבלם גיזי דורבור הפצוע וגם את הקשר עומר צלישר שהורחק במשחק האחרון.

מהצד השני, גם בקריית שמונה מודעים לחשיבות המשחק ובעיקר מקווים לעצור את רצף שלושת ההפסדים הרצופים בליגה, מהם שניים היו במגרש הביתי. במועדון אף מדברים על כך שהדחה בגביע המדינה יכולה לשנות משמעותית את התוכניות להמשך העונה. "הדחה ויהיה כאן זעזוע רציני", אמרו בקריית שמונה. סילבס מתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר כאשר דידייה ברוסו יחזור לאחר הרחקה.


האסלביינק ודיניז. סילבס יעלה עם ההרכב החזק ביותר (מאור אלקסלסי)

הרכבים משוערים
עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

הפועל עפולה: רון שושן, נועם גמון, ערן אזרד, דימיטרו ריזוק, דודי טוויטו, נתנאל גולדמן, ערן ביטון, ניב סרדל, אליאור סיידר, יובל שאוואט, מרטין מטיאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי