בעקבות ההדחה מהגביע: פליקס נעים פוטר מסכנין

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

בתום אספת חירום בשל ה-2:0 לנס ציונה בסיבוב ח' הודיע המועדון: "נעים סיים את דרכו, שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך". בלבול המועמד המוביל להחליפו אם תתקבל הסכמת ההתאחדות, בנין ודורה גם בתמונה

(גודל טקסט)

זעזוע בבני סכנין: הנהלת המועדון הודיעה הבוקר (שישי) על סיום דרכו של המאמן פליקס נעים וזאת לאחר ההדחה (מסיבוב ח' בגביע המדינה) אמש (חמישי)  מול מוליכת ליגה א' דרום סקציה נס ציונה. כפי שפורסם הבוקר בספורט1 הבוקר התכנסו ראשי סכנין לישיבת חירום ובסופה החליטו להיפרד מהמאמן. במועדון הסבירו כי הסיבה לפיטורין היא לא רק ההפסדים האחרונים אלא הגישה של השחקנים וחוסר ההשפעה של נעים על מצב הקבוצה.

בשלב לא ברור מי המועמד להחליפו אבל השמות הראשונים שעלו לאוויר הם של טל בנין, אקס הפועל חיפה, ושלומי דורה, אקס הפועל עכו. עוד לפני כן ינסו בסכנין לפנות שוב להתאחדות לכדורגל ולנסות ולבקש לאפשר למאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול להצטרף לקבוצה. "כולם רוצים את בלבול והלוואי וזה יקרה" אמרו בסכנין.

בקבוצה כעסו מאוד על נעים שבחר להשאיר חלק מהשחקנים הבכירים על הספסל וביניהם שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי. "אם הם על הספסל אז כנראה הם כשירים והיה צריך להשתמש בהם", אמרו במועדון.

נעים
נעים. שילם בראשו על ההדחה מהגביע (עדי אבישי)

פליקס נעים (57) מונה למאמן סכנין בתחילת אוגוסט האחרון כמחליפו של ז'אירו סווירסקי, שמונה בתחילת העונה, אבל לא מצא שפה משותפת וסיים את תפקידו עוד לפני פתיחת העונה. תחת הדרכתו של נעים השיגה סכנין חמישה ניצחונות ושבעה הפסדים וצברה 19 נקודות מתוך 48 אפשריות. בעונה שעברה הגיע נעים במחזורי הסיום להפועל כפר סבא ולא הצליח להשאיר אותה בליגה. היתה זו הקדנציה השניה שלו במועדון מהשרון אחרי שהעלה אותה לליגת העל.

מכה נוספת שעלולה לפגוע במשחק הליגה הקרוב זה הכרטיס האדום שספג השוער מחמוד קנדיל. בסכנין אומנם מנסים לעודד את השוער השני מתן עמבר, אבל חוששים שהלחץ סביב משחק התחתית עלול להשפיע על השוער הצעיר. גם מול אשדוד תחסר הקבוצה מספר שחקנים משמעותיים וביניהם הבלם עלאא אבו סלאח. הבלם נפצע במשחק מול מכבי תל אביב, ולאחר בדיקה אצל רופא התברר כי סובל ממתיחה והצטווה לנוח בעשרת הימים הקרובים. אבו סלאח מצטרף למוחמד כליבאת, הילאל מוסא ועידן שמש שייעדרו במשחקים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי