"אין סיכוי שרועי זיקרי יעבור עד סיום העונה להפועל ת"א"

רועי זיקרי
רועי זיקרי | דני מרון

מנג'ר כפ"ס, יצחק שום, זעם על החלוץ, שניהל מו"מ עם האדומים וזרק אותו מהסגל למכבי פ"ת: "אין מצב ששחקן יחשוב באמצע העונה לעבור ליריבתנו במאבק העלייה"

(גודל טקסט)

חלוץ הפועל כפר סבא ומלך שערי הליגה הלאומית, רועי זיקרי, שכבש 13 שערים עד עכשיו הוצא הבוקר (שישי) מסגל הקבוצה לקראת המשחק היום בגביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה אחרי שפורסם כי ניהל משא ומתן עם הפועל תל אביב לעונה הבאה עוד לפני חלון ההעברות של ינואר והעובדה שלא עדכן את המועדון שהיה אמור להיפגש אתו בשבוע הבא.


יאמר כי למרות ההכחשות של רועי זיקרי על מו"מ עם האדומים, ראשי הפועל כפר סבא בדקו את המהלך והתברר להם כי הוא סגור אצל האדומים לעונה הבאה על חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לעונה נוספת ושכרו יהיה גבוה בהרבה מהנוכחי.





בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום זועם: "זה מעשה שלא יעשה בהפועל כפר סבא ולכן זיקרי מחוץ לסגל. הייתי אמור להיפגש אתו והוא פעל אחרת. רועי זיקרי הגיע להפועל כפר סבא למבחנים והצליח כאן מקצועית ואין סיכוי שיעבור עד סיום העונה להפועל תל אביב בשום הסכם".


"אנחנו לא צריכים מהם אף שחקן עכשיו או במועד אחר. ננסה להעביר אותו מכפר סבא למועדון אחר בארץ ואנחנו יודעים בדיוק מי פועל בהפועל תל אביב נגדנו. אין מצב שזיקרי כשחקן בקבוצה יוביל מהלך חשאי שכזה ויחשוב באמצע העונה לעבור לקבוצה יריבה שלנו במאבק העלייה לליגת העל. כשאימנתי את פאנתיניקוס אתונה היו שמועות שהשוער שלנו  ניקופולידיס מנהל מו"מ עם אולימפיאקוס. הבעלים של המועדון קרא לי והודיע כי ניקופולידיס יהיה מחוץ לקבוצה בשל המעשה".




יצחק שום. נתקל במקרה כזה גם כשאימן ביוון (GettyImages)


בהפועל תל אביב מאשרים כי הייתה פניה להפועל כפר סבא על פי החוק אשר מאפשר להם לפנות למועדון של כפר סבא במהלך חלון ההעברות בנושא שחקן אשר מסיים בקיץ חוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי