מחמאות לקורצקי, הפועל רעננה ממתינה לרן קדוש

רן קדוש
רן קדוש | ערן לוף

אחרי ה-0:3 על רמת השרון בגביע המדינה, בקבוצה כבר חושבים על חיזוק עמדת השוער ומחמיאים למאמן: "בונה קבוצה שתשחק בליגת העל שנים רבות". בקבוצה יכריעו לגבי הארכת חוזהו של בבייב

(גודל טקסט)

הפועל רעננה העפילה אמש (שישי) לשמינית גמר גביע המדינה, בזכות 0:3 מרשים על הפועל ניר רמת השרון. בקבוצה ימתינו להגרלת השלב הבא, אך ירכזו את המחשבות שלהם לקראת המפגש מול מכבי חיפה במחזור אמצע השבוע כשהם יעקבו אחרי הירוקים, שיפגשו מחר את הפועל תל אביב.


במועדון התייחסו ליכולת מול הקבוצה מהלאומית: "ידענו שהדחה תוביל למבוכה והיה רצון גדול של השחקנים להתכונן למכבי חיפה בלי כותרות שליליות". ברעננה החמיאו למנחם קורצקי, שחולל מהפכה בגישה של הקבוצה, בתוצאות ובמצב הרוח במועדון. המאמן, שירד בעונה הקודמת עם הפועל תל אביב לליגת המשנה, זכה לחיזוקים מצד רעננה: "הוא נמצא במועדון שאוהב אותו. מנחם בונה קבוצה שתשחק בליגת העל שנים רבות".



בגזרת החיזוק, בקבוצה עובדים על מנת לצרף שוער ישראלי לסגל, שיתחרה עם אסף צור. רעננה מרכזת את המאמצים לצרף את רן קדוש, אחרי שהבינו ממכבי חיפה כי אוהד לויטה לא ישוחרר. קדוש נחוש לקבל את השחרור מהפועל חיפה, והוא ימתין לפגישה עם יואב כץ. בימים הקרובים יחליטו ברעננה האם להאריך את חוזהו של אלי בבייב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי