גוטליב מחוזר ע"י ב"ש ועשוי לעזוב תמורת 600 א' יורו. גלבאן מחוץ לסגל

גוטליב
גוטליב | דני מרון

בהפועל תל אביב מחכים לתוצאות הבוררות מול הבלם, שמבוקש גם בבית"ר ירושלים. המאמן החליט שהארגנטינאי לא ישחק מול מכבי חיפה (ראשון, 20:30), עגייב יחכה על הספסל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגבירה את ההתעניינות באדי גוטליב, שעדיין ממתין לתוצאות הבוררות שלו מול הפועל תל אביב. אחרי שהאדומים הציבו לבלם סעיף שחרור של 1.5 מיליון יורו, במועדון הבהירו כי אם גוטליב אכן ירצה לשחק באלופה, הם יהיו מוכנים להעבירו לבירת הנגב גם תמורת 600 אלף יורו כאשר גם בית"ר ירושלים מעוניינת בבלם.


בהפועל תל אביב בטוחים כי פסיקת הבורר תקבע כי גוטליב יישאר בקבוצה, ובתסריט כזה במועדון יעדיפו למכור את הבלם כדי לממן את השינויים בסגל של קובי רפואה. "הכסף מהמכירה של אדי יכול לשנות לנו את העונה", הסבירו בחודרוב, שם מחכים להחלטה של הבורר, שתתקבל במהלך החודש הקרוב. 



מחר (ראשון, 20:30) האדומים יארחו את מכבי חיפה לקרב המרכזי של סיבוב ח' בגביע המדינה ובמועדון קיימת התרגשות גדולה. היציעים באצטדיון המושבה צפויים להיות מלאים. בקבוצה סיפרו לקראת המשחק:"היה לנו קשה בסיבוב הקודם מול מ.ס. דימונה, שהסתגרה מאחור, אבל מול מכבי חיפה זו תהיה אופרה אחרת". דורון מוכתרי יעמוד על הקווים בעקבות ההרחקה של רפואה, וזו הפעם השנייה שהוא עומד על הקווים בגביע המדינה, זכר לפגיעה בידו של המאמן מול דימונה. הרכש החדש אמיר עגייב יהיה בסגל וימתין מהספסל להזדמנות הראשונה שלו במדים האדומים.



ייכלל בסגל? גלבאן (אודי צטיאט) 


פדרו גלבאן, שקיבל בתחילת השבוע את ההודעה כי הוא אינו נמצא בתוכניות של האדומים, לא יהיה בסגל לפי החלטתו של המאמן קובי רפואה לאחר האימון. גוטליב, שלא התאמן השבוע בשל פציעה בברכו, עדיין נמצא בספק כמו גם דניאל גרץ. מי שייעדרו בוודאות הם ניר לקס וישראל ראש הפצועים.


הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, אדי גוטליב, אוראל דגני, טל בנש, אביחי ידין, אור אוסטוינד, רז נחמיאס, מוטי ברשצקי, עידו אקסברד, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי