"רוצים בהגרלה את בית"ר כפר סבא או בית"ר ירושלים"

הפועל רמת גן חוגגת
הפועל רמת גן חוגגת | דני מרון

בהפועל רמת גן כבר מתכוננים להגרלת שמינית גמר גביע המדינה, והיו"ר חזנוולד סיפר: "קשה להסביר למה אנחנו מצליחים בגביע", ברוך ("כבוד לנצח את אבוקסיס") צפוי לחתום לעונה וחצי וגם החזית מול מכבי חיפה

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

שחקני הפועל רמת גן מהלאומית, שהדיחו אמש את מחזיקת הגביע בני יהודה, במסגרת סיבוב ח', קיבלו יום מנוחה להתאוששות וטיפולים, והחל ממחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק התחתית נגד הפועל מרמורק, שיערך ביום שלישי, במסגרת מלחמת ההישרדות בליגה השנייה. אנשי רמת גן היו נרגשים מאוד, אתמול בסיום המשחק וכבר החלו לפנטז על הגרלת הסיבוב הבא. "אנחנו רוצים לקבל בהגרלה או את בית"ר כפר סבא, או את בית"ר ירושלים", אמר בהחלטיות יושב ראש הקבוצה, עינב חזנוולד.

"ברור שאנחנו חולמים לעבור לסיבוב הבא. יש כאן מועדון מיוחד, עם שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. קשה להסביר במילים למה רמת גן כל כך מצליחה בגביע. המאמן שלנו שיחק בזכייה המפורסמת שלנו ב-2003 כך שאין מישהו שמכיר יותר טוב ממנו את המפעל הזה. יש פה חדר הלבשה שאין בקבוצות אחרות, מבחינתנו הכול אפשרי וכמובן שמעכשיו הראש כולו במשחק החשוב נגד מרמורק בליגה", הוסיף חזנוולד, שהיה בעצמו שחקן עבר במועדון. "מעונת 2003, יצא לי להגיע לעוד שישה או שבעה קרבות של פנדלים ובכולם הפסדתי. היום זה נשבר וזה אושר גדול", סיפר המאמן איציק ברוך, שצפוי לחתום השבוע על חוזה לעונה וחצי במועדון וימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. "אני חושב שהפועל ר"ג וגביע הן מילים נרדפות. לקחת פעמיים גביע זה הישג אדיר לקבוצה בסדר גודל שלנו. כל הגרלה שלא תבוא, נכבד אותם ואני בטוח שהם יכבדו אותנו". 



"יש לנו ביום שלישי מלחמת עולם נגד מרמורק, משחק על שש, שמונה, תשע נקודות, במאבקי התחתית בליגה", הוסיף המאמן. "נדבר עם השחקנים, הרבה שיחות והם כבר יבינו שיום שלישי זה יהיה מלחמה אמיתית. ההכנה תהיה בפן המנטלי, בשיחות אישיות וקבוצתיות ואנחנו יודעים מה צריך לעשות". על הניצחון מול יוסי אבוקסיס הוותיק: "אני עדין בתחילת הדרך. עד לפני שלושה שבועות, אימנתי ועדין מאמן את קבוצת הנוער של המועדון. מבחינתי זה דבר גדול. יוסי אבוקסיס הוא אחד המאמנים הגדולים בארץ, אם לא בין השלושה-ארבעה הכי טובים. מבחינתי זה כבוד גדול לנצח אותו, אבל זה לא אני, זה השחקנים".


מחכים לבית"ר. שחקני רמת גן (דני מרון) 

על התחושות האישיות שלו אחרי הניצחון: "לפעמים אתה עושה לעצמך תכנונים, מה תעשה אחרי הפנדל, למי תרוץ, איך תקפוץ, איך תשמח, אבל אני מאושר ברמות שאי אפשר לתאר. אני עדין לא מאמין. עברנו 120 דקות מאוד קשות. עברתי שחקן שחקן בחדר ההלבשה ונתתי להם חיבוק. זה ניצחון של השחקנים. יש רגעים בחיים שאין להם שווי  או ערך של כסף. רגעים שאתה לוקח איתך לכל החיים. זה גם מה שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה, כי את המסע של החודשיים-שלוש שהיו לנו ב-2003, אני אקח איתי עד יומי האחרון ויכול להיות שהתחלנו כאן איזשהו מסע חדש, מי יודע?".

"אנחנו מאוד שמחים. עבור הפועל רמת גן, הגביע הוא משהו מאוד משמעותי", הוסיף הקשר דולב חזיזה. "מצד אחד אני עדין מושאל מבני יהודה, אז אני פחות שמח בשבילם, אבל אני מאוד שמח בשביל הפועל רמת גן, כי עכשיו אני שייך אליה. מקווה שתהיה לנו הגרלה נוחה כדי שנוכל לעבור שלב נוסף". חזיזה ניסה להסביר מה עושה את ר"ג לקבוצת גביע כ"כ טובה והוסיף: "לבעלים ולהנהלה מאוד חשוב לציין ולהזכיר את הזכיות ב-2003 ו-2013, אני כאן רק שנה ראשונה וכבר מכיר בעל פה את התאריכים. הם תמיד אומרים לנו שהגביע הוא משהו מאוד חשוב עבור המועדון, גם לקהל ולכל מי שבקבוצה. גם המאמן שלנו איציק ברוך ששיחק בזכייה ב-2003, סיפר לנו איך התחושה ומה זה עושה לך".


יישאר במועדון. ברוך (דני מרון) 

לצד החגיגות וההכנות לקראת המשך המאבקים בליגה, עוסקים ראשי הקבוצה, גם במאבק משפטי נגד מכבי חיפה, שמבקשת להחזיר לשורותיה, את הבלם עופרי ארד, שהושאל לאורדונים בתחילת העונה. על אף גילו הצעיר, הפך ארד לחולייה חשובה מאוד בהגנה של הרמת גנים וכעת רוצים בחיפה להחזירו לשורותיהם, בשל עזיבתו של דקל קינן. על כך הוסיף יושב הראש חזנוולד: "מכבי חיפה העבירה מכתב בו היא דורשת את עפרי ארד מידית בחזרה מההשאלה. המועדון הודיע הן למכבי חיפה והן לשחקן כי הדרישה נדחית וכי יש להיצמד לחוזה. השחקן יישאר במועדון עד תום העונה לפחות. יועצה המשפטי של המועדון עו"ד משה הוברמן ענה להם במכתב מסודר כי אין בהסכם כל סעיף כזה ואנחנו לא נשחרר אותו בשום פנים ואופן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי