זיו: מכבי חיפה? הפועל ת"א? יכולנו לקבל הגרלה יותר קשה

יואב זיו
יואב זיו | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מנהל מכבי ת"א לא מתרגש מהיריבה בשמינית הגמר שתיקבע אחרי שהאדומים והירוקים ישלימו הערב (20:30) את סיבוב ח'. אסי רחמים: "ר"ג כבר ניצחה אותי ואת בכר". מנכ"ל הפועל כפ"ס: "בכל מקרה תהיה נציגה לעיר ברבע"

(גודל טקסט)

"יכולנו לקבל הגרלה קשה יותר. הפועל באר שבע מצוינת, קריית שמונה", כך הגיב יואב זיו מנהל מכבי תל אביב מיד אחרי הגרלת שמינית גמר הגביע שייפתחו ב-23 בחודש. זיו הוסיף: "נדע בערב אם היריבה תהיה מכבי חיפה או הפועל תל אביב, אבל בכל מקרה אין משחק קל בגביע".

אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע הגיב לכך שקיבל את סנסציית הגביע הקבוצה הפועל רמת גן: "ברק בכר הפסיד להם בגמר הגביע ב-2013 כמאמן קריית שמונה ואני הפסדתי להם בגמר ב-2003 כשוער הפועל באר שבע, לכן קל זה לא יהיה. הם גם הוכיחו כשעברו את בני יהודה שמדובר בקבוצה טובה. בכל מקרה כדי לזכות בגביע צריך לנצח בכל אחד מהשלבים ותמיד זה קשה".


רחמים ובכר. שניהם ראו את הפועל רמת גן מניפה על חשבונם (דני מרון)

יובל קדוש, מנכ"ל הפועל כפר סבא: "שמחים ומאושרים קבל את אחותנו הקטנה. אמנם זה דרבי אבל אין בינינו יריבות אלא אחווה. לויטה יהיה מלא מפה לפה ונראה לכולם שכפר סבא עיר של כדורגל. דבר אחד בטוח לכפר תהיה נציגה ברבע הגמר. אלברט זנט, דובר בית"ר כפר סבא: "מעולם לא היה דרבי בין בית"ר והפועל כך שאנחנו רוצים שתהיה חגיגה גדולה בעיר כפר סבא ותהיה".


"נקבל בשמחה את אחותנו הקטנה, אין יריבות בין הכפר סבאיות, רק אחווה" (דני מרון)

מאמן נס ציונה עופר טלספפה, שקבוצתו קיבלה את הפועל רעננה בחוץ: " לא קיבלנו את ההגרלה הטובה ביותר כי ציפינו לקבוצה גדולה מבחינת הכנסות ועניין. בכל מקרה מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי